pondělí 27. února 2017

Rozárka tvoří

Tento víkend byl docela náročný.
Doma jsme byli v sobotu pouze do 11 hod a pak odjeli na dětskou oslavu a přijeli až večer a neděli jsem celou prostála na závodech.
Takže jsem  stačila vyfotit pár fotek v sobotu co jsem tvořila nebo se chystám tvořit a připravit si příspěvky na blog.
Také jsem i malinko doma poklidit, ale nic slavného.
Budu muset dohánět.

Takže co tady máme.
Moje malá cácorka o minulém víkendu tvořila.
V koupelně na poličce se mi válely tužky, rtěnky a štětce.
Povzdechla jsem si, že bych potřebovala kelímek, ale nemám teď na to čas.
No a toto mě přistálo na poličce v sobotu odpoledne.
Fotila Rozárka v neděli ráno a já to tuto neděli teprve vkládala.

Recyklovala papírovou krabičku od brambůrků,
nalepila barevný papír a namalovala srdíčka.
Šikulka jedna moje. 
No a mě kelímek krásně slouží.
Holka moje jedna šikovná.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat