pondělí 21. listopadu 2016

Když se daří, tak se daří aneb co mě potkalo

Tak jak už to u mě poslední dobou bývá, když si něco naplánuji tak to zásadně nestihnu udělat a nebo se na to nedostanu vůbec.
Za mnou je prodloužený víkend - 4 dny volna.

Plánů jsem měla hodně.
Odpočívat, odpočívat a užívat si s dětmi volno.
Pak jsem ještě chtěla:
prodloužit rukávy na Myšákovo svetru,
naplést čepičku pro Rozárku, už jí táhne na ouška a já v syslírně našla ještě malé klubíčko,
dodělat můj svetr (chybí jeden rukáv a tak cca 10 cm druhého) a ponožky pro babi a pak nahodit na ponožky pro mamku.
Dodělat Vánoční dárek pro Myšáka a nahodit na dárek pro drahou polovičku.
Jenže nic z toho není hotovo.
Proč?
Protože.

Na čtvrtek jsme  byli pozváni ke tchyni na oběd a byli jsem tam až do večera - já sice pletla, ale né tak intenzivně jako doma.
Ještě před návštěvou jsem stačila umýt 2 okna neb bylo krásně.

V pátek jsem musela s malým na 5 letou prohlídku, předtím jsem ještě umyla okno v dětském pokoji a uvařila oběd - bramborová polévka a bramborové taštičky s povidly. Takže moc času nebylo. Večer jsem neplánovaně střihla na softhellové kalhoty, protože malý si školkové zahradní kalhoty protrhl. Byla tam skoba obrovská - takže už jen na doma.

V sobotu pršelo a my vyrazili po obědě na návštěvu k prababičce. Vrátili jsem se až večer. Já si sedla ke stroji a začala šít.
Ušila jsem kalhoty pro Myšáka - chybí jen našít pružný lem nahoru.
Pak jsem začala šít pro tu moji Rozárku.
Sešila jsem jednu celou nohavici, u druhé jednu celou stranu a kousek druhé.
Pak se ale z mého stroje vyvalil černý dým a celou kuchyň zamořil smrad spáleného plastu - došila jsem.
Takže mám teď rozešité kalhoty a rozebraný stroj.
V neděli ráno jsem stroj za pomoci mého taťky rozebrala a zjistili jsme, že na desce plošného spoje nám vyhořela jedna součástka - vypadá to na cívku nebo kondík (to už nejsem schopná rozeznat a táta taky né).
Takže táta si ho vzal a zeptá se známého, jestli by to šlo opravit - odpájet a vyměnit.
Uvidíme jak to dopadne.
Nerada bych si kupovala nový šicí stroj - i když jsou Vánoce a dárek by to byl pro mě super, ale...
Chtěla jsem si totiž koupit overlock - dva stroje si ale nemůžu koupit - takže pokud nepůjde opravit, tak musím koupit nový šicí stroj. Nemáme někdo nějaké tipy na šicí stroj - já mám teď Husqvarnu - kupoval ji táta kdysi dávno myslím že v Tuzexu - tak před cca 30 lety.

Takže v neděli jsem byla naštvaná - neměla jsem došito a stroj byl v pr......
Naštěstí mě zachránila sestra - půjčila mi svůj stroj (ta moc nešije a tak jí naši koupili stroj v Lidlu, ale ten bych já nechtěla).
Dneska večer snad bude čas a já kalhoty došiji.
Malý by je potřeboval jako sůl.

No a jak jste prožili prodloužený víkend Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat