pátek 2. září 2016

Rok 2015

Jak už jsem psala, chybí mi na blogu přehled projektů, které jsem za rok udělala.
Rozhodla jsem se to napravit a tak dodatečně budu vytvářet roční přehledy hand made projektů a snad v lednu 2017 vložím přehled projektů za rok 2016 a pak vždy na začátku roku.
Jak ale poznamenala v jednom komentáři Veronika, že to jde i na ravelry - Já vím.
Vím, že to tam jde, mám tam dokonce i účet. Nějaké projekty jsem tam už vložila, ale všechny ještě né a nějak nemám čas je tam vkládat. Snad jednou je tam dodám všechny a ty nové budu vkládat vždy po dokončení, ale znáte to. Času není dost na vše. Takže raději věnuji čas rodině, koníčkům a pak tomuto blogu. Na Ravelry už mě prostě nezbývá - nechci ty předchozí šidit.

Takže opět vkládám.
Projekty jsou seřazené podle měsíce, ve kterém  byly dokončeny.
Roky 2013 a 2014 už mám hotové a teď rok 2015 a pak už jen průběžně vkládat během roku a v lednu 2017 snad budu publikovat co jsem vytvořila v roce 2016
Takže v roce 2015 jsem stihla toto:

PS: Pokud by jste chtěli o jednotlivých projektech vědět víc, mrkněte na příslušný měsíc a tam se toho dočtete více.

Leden

Pletené palčáky
Oblečení pro panenku, kterou šila ta moje cácorka
Pletená šála - ke rukavicím a čepičce
Zde je celý komplet
Pletený maxi nákrčník, který lze nosit po stažení i jako čepici - byl pletený pro moji sestru
Háčkované balerinky pro tu moji cácorku k babičce
Nákrčník a rukavice k čepici od Ježíška

Únor

Pletený baret

Březen

 Pletené obaly na pítko
Dámský raglánový svetr
Háčkovaný stojánek - ten mám v práci na tužky a propisky
Podzimně jarní čepička pro Myšáka
 Podzimně jarní  čepička pro Rozárku
 

Duben
Tento měsíc jsem nedokončila žádný projekt - v únoru jsem se po mateřské vrátila do pracovního prosecu - nové místo a nová práce a tento měsíc jsem nějak nestíhala. Jo a začala jsem jeden nový projekt a na jednom pokračovala


Květen

Svetr té mé Cácorky - dávno hotový, ale malé byl teď krátký. Jelikož je to raglán pletený od krku, tak se dá krásně naplést - naplétala jsem pár řad rukávy a trošku i prodloužila.  Cácorka byla nadšená. Ještě nějakou chvilku nám vydrží.

Tentokrát jsem zkoušela šít - vznikli 2 čelenky


Červen

Raglánový svetro/kabátek - z Alasky od Dropsu. Stále nošen - na jaro či podzim výbornu, občas obléknu i v chladnějším letním ránu i pod kabát v zimně se vejde. Příště bych ale upletla malinko kratší.
Pletené bolérko - raglán zhora
Šátek Multnomah - byl pletený jako dárek pro odcházející paní ředitelku za školky. Ona ho má a já ještě né. Už rok (aktuální rok 2016) bych si ho chtěla uplést, ale stále mám rozdělané jiné projekty - vlnu doma mám a hned několik, ale čas na nahození zatím nebyl. Pleteno ze Sportiva od Vlnapu v akci. Spotřeba 1 klubíčko a jehlice č.3,5

Klučičí ponožky - pro toho našeho prcka - tatínek už měl, ale Myšák ještě né. Takže jsem mu také jedny upletla. Pleteno mou milovanou technikou od špičky obě najednou na jedné kruhové jehlici.
PS: Ponožky jsou stále obou OK a vypadají až na pár žmolečkou dobře.

 

Červenec


Ponožky pro moji slečnu - na mě vlna stále čeká v klubíčkách. Nestále  pletu ponožky, ale pro sebe jsem je ještě nenahodila.
Háčkované vločky na stromeček


Srpen

Ponožky pro dranou polovičku
Háčkovaná kabelka
Ponožky pro Rozárku

Září

Ponožky pro moji mamku
Ponožky pro Myšáka
Pyžamové kalhoty
Vánoční ponožky pro neteř

Říjen


Vestička Millo a čepičky aneb dárky pro neteře k narozeninám a svátku
Vánoční ponožky pro druhou neteř
Vánoční ponožky pro Myšáka


Listopad

Raglánový svetr s Lace od Dropsu - chtělo by to malinko delší rukávy a příště plést dvojitě. Byla to hrozná práce a hlavně v zimně moc nezahřeje, ale na babí léto a chladnější jarní rána je vynikající.
Můj háčkovaný baret 
Ponožky pro drahou polovičku

Prosinec

Ponožky pro Rozárku
Moje vánoční ponožky
Pletený šátek
Čepice pro mě a drahou polovičku
Ponožky pro moji mamku
Návleky na ruce
 

Tento rok jsem toho stihla opravdu hodně. Hlavně jsem začala více plést ponožky. Miluji pletení ponožek a hlavně zamovzorující ponožkovku. Jen kdyby Vlnap dělala delší přechody  mezi jednotlivými barvami.

Žádné komentáře:

Okomentovat