čtvrtek 17. května 2018

Vlna na zbytkovky

Dopletla jsem další ponožky a klubíčka přihodila do krabice z pracovním názvem vlna na zbytkovky.
Tak takto vypadá moje zásoba klubíček zbytkovek.

Hodně jsem toho již zredukovala. 
Některá klubíčka jsou malá, některá jsou větší. Některá jsou opravdu pidi.
Mám tam klubíčka na snad 4 párky ponožek - možná na dvoje dámské a na dvoje dětské.
Miluji pletení ponožek ze zbytkovek. Ty jsou krásně barevné. Má je ráda i ta moje cácorka a neteř.
Takže až nasyslím ještě nějaká klubíčka tak se vrhnu na ponožky zbytkovky.
No a jak už jsem psala, tak tam jsou i klubíčka na klasické dámské ponožky. Takže jsem hned dvě klubíčka vzala a přes víkend budu plést - tentokrát to budou ponožky pro Ježíška.  Pro koho budou nepovím. Mám ještě jedno velké klubíčko, takže budou alespoň dva páry - možná i více. Podle toho, jak velké budu plést.
Tady máme klubíčka 
V sobotu jedeme na chalupu, takže dnes či zítra nahodím. Přece jenom na nahazování potřebuji větší klid. Plést už můžu kdekoliv a za skoro jakýchkoliv podmínek.

Žádné komentáře:

Okomentovat