pondělí 16. dubna 2018

Víkendový

Toto překvapení mě čekalo v sobotu ráno na balkoně.
Moji pichláčci zase po roce kvetou. Už asi dva roky je chci přesadit, ale stále to nedávám. No a jak je vidět, tak jim malé květníčky nevadí a kvetou jak steklí. Takže je asi ještě pár let nechám v těch co jsou - pokud se mi nerozpadnou.

Také jsem si dala v sobotu noční - dostala jsem chuť na tvoření a tak jsem šila a šila a najednou byla půlnoc, ale o tom zas příště.

Ta moje Rozárka měla závody a stihla se na nich spálit. Takže v neděli jsem jela do lékárny pro Panthenol a hned jsem koupila nový opalovací krém. Kupuji zásadně 50+. Máme to na dovolenou i tady. Osvědčila se mi tato značka. Zkoušela jsem jich hodně, ale tato je top.

Když ma na malou čekali, tak jsem si udělali výlet na nedaleký kopec, odpoledne jsem pracovali na zahrádce a v neděli jsem vyrazili na kolo.
Jaro už je tu.

Žádné komentáře:

Okomentovat