úterý 12. prosince 2017

PUF (KCCO31)

Tak tady je můj poslední puf - asi né poslední upletený, ale alespoň v tomto roce.
Takže je to puf pro Ježíška a dostane ho můj manžel.
Tento PUF mi dal opravdu zabrat. Několikrát jsem párala a nahazovala neb mi připadal malý.
Ale...
Nic není jak vypadá a tento puf je největší ze všech.



Teď je malinko šišatý, ale to si sedne.
Je pletený ze Špagi od Vlniky. Na monitoru barvička vypadala jako hnědá, ale ve skutečnosti je zelená - taková ta vojenská.
No nic.
Tak je zelený.
Pleteno na jehlicích č.12 a použila jsem necelá dvě klubíčka.
Snad se drahé polovičce bude líbit.
No a jak zabalit takový puf - těžko.
Menší jsem dala do velkých odpadkových pytlů a tento je ve dvou velkých taškách Ikea.
No moc originálně zabalené to není, ale co naplat. Do balícího papíru se nevejdou. Ale dětem to snad nebude vadit, že dostanou velké pytle.

Tak ještě dokoupit pár dárku a doplést dvě možná tři čepičky.
Jak jsem v jednom příspěvku psala, že budu plést čepice pro synovce, tak všechno je jinak.
Rozmyslela jsem si to, kdo ví, zda by je nosili. Přece jenom staršímu bude 18 let a mladšímu skoro 15 let tak nevím. Takže čepice dostanou neteře a moje děti.
Teplých čepic není nikdy dost.

No a jak jste na tom s dárky Vy? Už máte vše nakoupené nebo ještě budete nakupovat.

2 komentáře:

  1. Hezký večer,pufů jsem upletla pět,od malého po dost velký a když si vzpomenu,jak mě bolely ruce, tak vím co je to za práci.Máte je krásné, já jsem je naplnila starýma polštářema a pak jsem si koupila pytel polystirénových kuliček a ještě jsem se nedokopala k tomu,abych ušila a naplnila vnitřky.Mějte se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Martino. Tak já jich upletla 6 a jak píšete, z pletení bolí ruce. Já je naplnila polštářema, starýma dekama a dekama s dětské postýlky. Někdo je plní starými hadry, ale to bych je musela nějak rozstříhat a ušít nějaký povlak nebo bych musela vzít starý povlak od polštáře. Když jsem je tam na zkoušu nacpala, tak byl PUF neforemný, těžký a takový hodně tvrdý. Děti chtěli puf válecí.
      Když jsem hledala návod, tak jsem našla jeden, kde paní píše, že puf uplete za večer - to nechápu. Já tedy nepletla na jehlicích č.20, ale jen na č.12. Ale stejně mě boleli po pár řadách ruce.
      Obdivuji ženské, které se pletením pufů živí. Tohle bych fakt dělat nechtěla. Je to opravdu těžké.
      T.

      Vymazat