pátek 8. prosince 2017

A je ze mě Popelka

Tak jsem včera večer dopletla poslední puf pro Ježíška.
Zatím jen dopletla. Ještě musím sešít a naplnit, ale to už bude hračka.
Pak mě čekají ještě dvě čepice pro synovce - jedna už je nahozená.
No a od včerejšího pozdního večera jsem se stala popelkou.
Jak říká macecha - jestli máš málo práce, dostaneš přidáno a vezme hrách a čočku,  vysype to na zem a popelka musí přebírat. Jenže té na pomoc přijdou holoubci - mě nikdo.
Prostě mám málo práce a tak jsem si vymyslela dárek pro děti.
Na jedné dětské akci měli takové hezké krabičky se zažehlovacími korálkami roztříděné podle barev.
Dětem se to líbilo.
Ale kde to sehnat.
No a nakonec jsem v Lidlu koupili box na hřebíčky či vruty a v Ikee dvě krabice zažehlovacích korálků a mamka bude po nocích přebírat.





Žádné komentáře:

Okomentovat