pondělí 6. listopadu 2017

Víkendový

Tak dneska trošku z víkendu.
Minulý týden jsem měla 2 dny dovolenou neb přišly podzimní prázdniny a tak jsem měla víkend prodloužený.
Tento týden jsem je už dva dny neměla, takže klasické dva dny odpočinku.
Co jsem chtěla udělat jsem neudělala, ale za to jsem stihla úplně jiné věci.

Třeba konečně vyfotit podzimní zákoutí v obývacím pokoji - šípky ve vázičce mi dělají jen a jen radost.
A Euffekivu věž z puzzle dostali děti cca před 3 roky od Ježíška - stavěli za pomoci tatínka.
No a kameny z dovolené v hranaté vázičce mi dělají radost už léta.
Také jsem konečně vyfotila věneček, který ve škole minulý týden dělala ta moje malá cácorka.
Je to kombinace borovice, buxusu, šípků a dalších větviček.
V obývacím pokoji to teď tak krásně voní.

No a dýně jsem háčkovala už kdysi.

V neděli dopoledne jsme se pustila do pečení vánočky.
Než jsem stačila vyfotit, tak kus už zmizel.
Do včera zbyl jen malý kousek na dnešní snídani.
Také jsem prohrabala syslírnu a vyfotila všechny svoje ponožkovky, ale ty Vám ukáži až příště.
Zaslouží si totoiž vlastní příspěvek.
Také jsem připravila zbytky klubíček pro Myšáka do školky.
Ráno odneseno.

No a co jsem stihla dále.

Doplést další pár ponožek pro Ježíška - ty Vám představím zítra nebo pozítří.
Chtěla jsem doplést i další puf, ale na to nedošlo. Děti v sobotu nemohli usnout a včera usnuli až dlouho a já už nechtěla pletení vytahovat, takže snad dneska či zítra dopletu.
V sobotu jsem koupila dárky pro naše - původní plán byl, jít nakoupit do DM papírové kapesníky a v Albertu koupit máslo a mandarinky. No ale v akci tam měli tablety do myčky a tak jsme je koupili pro naše.
Vzhledem k tomu, že jsme nákup pojali jako procházku, tak samozřejmě se nákup docela prones.
Neb krabice se tak tak vešla do tašky.
No a v neděli jsem uklízeli na zahradě listí a drahá polovička ještě naposled pohnojila jahody.

No a jak jste strávili víkend Vy?
Také se Vám stává, že máte nějaké plány, co všechno chcete o víkendu udělat a nakonec neuděláte nic z plánů, ale uděláte nakonec úplně něco jiného.


Žádné komentáře:

Okomentovat