čtvrtek 30. listopadu 2017

Raglánový svetr - naplétání

Jak jsem v tomto příspěvku psala, tak jsem si dala za úkol, že napletu dětem svetry, aby je mohli ještě jednu sezonu nosit.
No a dopadlo to tak, že dva jsem stihla za ten víkend udělat, ale další už né.
Původní naplétání se zvrtlo.
Rozpárala jsem cca 15 řad rantlu a napletla napřed hladce a pak opět rantl.
Takže předposlední  svetr - Myšákovo jsem dodělala včera.
Napletla jsem 35 řad - 20 řad hladce a 15 řad rantl.
Teď je mu to malinko větší, ale alespoň mu to vydrží snad i na příští rok.
Omlouvám se za fotky neb foceno večer.
Takže to vypadá takto:
No a spotřebovala jsem celé klubíčko a nebylo vůbec kvalitní.
Zjistila jsem, že vlna je místy zeslabená a přetrhaná. Takže jsem navazovala skoro každou druhou řadu.
No nic.
Už se stalo.
Takže dneska začistím a bude mít prcek zase co nosit.

Pak jsem nahodila na čepici pro drahou polovičku a když děti usnuly, tak jsem pokračovala v pletení posledního pufa.

Jo, jo Štědrý den se blíží a já ještě nemám vše hotovo.
Snad to stihnu.
Chtěla bych doplést puf a ještě uplést tři čepice - pro drahou polovičku a pro dva synovce.
Uvidíme co stihnu.
 
 Takže poslední svetr, který chci naplést přesouvám na napozději - tedy až upletu čepice tak napletu svetr - takže někdy mezi svátky.

2 komentáře:

  1. Zdravím, Terezko. Moc krásný svetřík, škoda že ta vlna je tak kazová a zdržuje při pletení (to nesnáším). Máte milý blog, ať se Vám daří. Krásný den J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko děkuji. Naštěstí to bylo jenom to jedno klubíčka, takže to šlo, ale jinak bych se asi zbláznila, plést takto celý svetr.

      Vymazat