pondělí 27. listopadu 2017

Poklady ze syslírny IV. aneb zbytky z dětských čepiček

V sobotu jsem šli na návštěvu ke tchyni. Většinou tam trávíme celý den a mě nebaví jen tak sedět a nic nedělat. Tak si tam vždy beru pletení.
Poslední dobou jsou to ponožky pro Ježíška.
Tentokrát jsem si tam vzala ponožky, které pletu pro svého tátu a jsou to poslední ponožky pro Ježíška na tento rok.
Pak už budu plést jenom pro mě a pro cácorku - té vyrostla noha a tak má jen dvoje vlastně bude mít troje - jedny přinese Ježíšek.

Ale zpět k sobotě.
Jelikož jsem předpokládala, že ponožky dopletu - což se mimochodem nestalo, jsem si ještě přibalila vlnu na čepici pro toho mého miláčka.
V syslírně jsem měla igelitovou tašku zbytků z čepiček, nákrčník, šály a rukavic pro dětí - pletené jako dárek k Vánocům v roce 2014.

Zde komplet pro Myšáka




 
A zde komplet pro Cácorku
Jako vždy jsem toho koupila více neb jsem měla představu pouze, jak budou vypadat čepičky a to ostatní jsem vymýšlela za pochodu.
Takže mi toho zbylo docela dost
Klubíčka jsou Lima od Dropsu.
Vybrala jsem tyto - těch tam bylo nejvíc a chtěla jsem nahodit na čepici pro drahou polovičku.
No ale jak jsem psala, tak jsem ponožky nedopletla a tak vlny čeká v pytlíku na nahození.
No a co budu dělat ze zbylými klubíčky? Ráda bych si upletla čepici - mám kabát, kde je šedá, růžová i bílá, takže asi vyberu barvičky a upletu čepičku pro sebe.

Jo a ještě jsem tam našla žlutou - hořčičnou taktéž od Dropsu.
Kupovala jsem ve výprodeji cca před 4 lety. Na čepici a nákrční pro sebe, ale k realizaci zatím nedošlo. Prostě jsem měla vždy něco naléhavějšího.
Až včera jsem si všimla, že jedno klubíčko je Karisma a né Alaska.
No nic.
Bude čepička nebo baret, šála nebo nákrčník a Karismu za komponuji.
Už se těším.
Ale tento projekt až po dokončení všech dárků pro Ježíška, takže nejspíš během svátků.
Ještě mám v syslírně další vlny, takže budu pokračovat v odtajňování.
Jsem opravdu velký sysel nebo nemám čas na tvoření.
Prostě jsem měla velké plány a nástupem do práce, malé do školy se plány změnili.
Mo nic. Ještě že se vlna nekazí. Zpracovávám postupně a hlavně bez stresu.

Žádné komentáře:

Okomentovat