úterý 7. listopadu 2017

Další pletené ponožky a vlny na zbytkovky (KCCO26)

Tak jsem dodělala další ponožky.
Tyto jsou tentokrát pro moji mamku.

Nezbytná etiketa
No a tady mám všechny ponožky z těchto klubíček hezky pohromadě.

Jedny jsou pro manžela, jedny pro Myšáka, jedny pro synovečka a poslední jsou pro moji mamku.
Holt na ní zbyla klučíčí barva - i když mě se barvička líbí.
No a tady máme všechny již hotové ponožky pěkně pohromadě.
Krabice je již skoro plná a ponožky čekají na zabalení.
Ježíšek se letos opět činil.
No a tady mám dvě malá klubíčka, které zbyla.
Přidala jsem je do krabice ze zbytky ponožkovky na tzv. zbytkáče
i když v krabici nejsou jen vlny na zbytkáče, ale i na celý par.
A to červený melíker a pak zeleno-šedo-modrá klubíčka, taktéž na jeden pár ponožek.
Pak tu máme již zmíněné modré melírované a ještě dvě klubíčka zelený melír - tak ty jsou na dětské ponožky. Určitě vystačí na jeden pár.
Dále tu máme červené - taktéž na jeden pár či jako kombinace pro malá klubíčka na zbytkovky, která má ráda ta moje malá parádnice.
No a tady mám vyfocená všechna hlubíčka - na zbytkovky - malá i větší i ta nejmenší.
Jo a tady jsou dvě klubíčka na ponožky pro švagra a švagrovou.
Obě už jsou stočená a dokonce už mám i nahozeno na ponožky pro švagrovou.
No a ještě budu plést ponožky pro mého taťku.
Takže ještě troje ponožky čekají na zhotovení.

2 komentáře:

  1. Terezko, klobouk dolů! Máš je všechny krásné. A já bych ty modré také brala, tak myslím, že maminka bude spokojená. :-)Měj se fajn. D. :-)

    OdpovědětVymazat