úterý 14. listopadu 2017

Další dvoje pletené ponožky (KCCO27)

Tak jsem o víkendu dopletla další ponožky.
Jedny už jsem dodělala v týdnu a ty druhé jak už jsem psala o víkendu.

První jsou pro švagrovou.
Zatím jsou bez etikety - tu musím ještě vytisknout a pak nalepit.
Oboje jsou pletené mojí oblíbenou technikou od špičky na jedné kruhové jehlici - návod je zde na blogu.
Na ponožky jsem použila Sportivo od Vlnapu - zpracovávám syslírnu - viz zde.

No a druhé jsou tzv. zbytkovky pro tu moji cácorku.
Vybrala jsem na ně všechna malá klubíčka co jsem v krabici se zbytky ponožkovek měla.
Spotřebovala jsem skoro všechny - až na ty modré.


Zpracovala jsem opravdu i ty nejmenší kousky - na špičku každá barvička tak cca 2-3 řady. 
Myslím si, že ponožky vypadají super - malá je nadšeně nosí.

Tady jsou klubíčka, co mi zbyla.
Ty nechám na další zbytkovky.


Jsem ráda, že jsem skoro všechna malá klubíčka spotřebovala - mám v krabici ještě další, ale ty jsou o trošku větší.

Jinak jsem nahodila na další zelené ponožky - tentokrát pro švagra,
pak jsem po třetí nahodila na poslední puf - špagety jsou trošku užší než ty předchozí a tak jsem musela rozpárat těch cca 16 řad a začít znovu a hned 2x neb jsem to ani napodruhé neodhadla.

Jo a taky musím drahé polovičce uplést novou čepici.
Loni od Ježíška dostal tuto.
V létě jsem ji vyprala a ona se vytáhla.
Ptala jsem se, zda je OK - drahá polovička řekla, že jo, ale....
Včera ji měl ohrnutou a říkal, že je velká.
Takže nahodím na novou a tuto rozpářu a přepletu.
Asi je vzor dost tahací neb ze svetry a jinými čepicemi  se mi toto nestává a to jsem pletla na jehlicích č.4.
Takže příště raději na 3,5.
Merino od Vlnapu je na některé projekty nejspíš nevhodné.
Zpracuji zásoby a pak již budu kupovat něco jiného.
I když na dětské svetry je docela dobré. Uvidíme.

No a jak jste na tom s dárky Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat