pátek 18. srpna 2017

Syslírna a zbytky na ponožky aneb pomaličku redukuji

Syslírna se mi opět malinko zmenšila o tyto klubíčka, která jsem věnovala neteři na její pletařské pokusy.
Babička jí chtěla původně koupit klubíčka nová, ale nakonec si vybrala u mě.
Mám jich docela dost - a tyto jsou hezká a jen pár jich je ze sekce párané.
Také jsem jí věnovala kruhové jehlice - jednu tlustší a jednu tenčí.
Na pletařské pokusy to stačí.
Budu muset nějak probrat syslírnu a dát do krabice zbytková klubíčka na takové ty holčičí pletařské pokusy.

No a co moje klubíčka na zbytkovky?
Tak ty v květnu vypadala takto:
a teď vypadají takto - o proti fotce výše přibila 2 poslední klubíčka sportiva coton, které jsem našla v syslírně a spousta klubíček již ubyla.
Opravdu jsem toho hodně zpracovala.
Na zbytkovky, které jsem upletla z kubíčke můžete kouknout zde, zde a zde.


No a co mi vlastně v syslírně na zbytkové ponožky zbylo?

Takže 6 klubíčke na 3 páry ponožek + miniklubíčka na zbytkové ponožky.
No a tyto budu kombinovat - ty už opravdu na celé ponožky nestačí.

Syslírna na ponožky zbytkovky se mi ale začne zase rozrůstat.
Zatím ji mám v igelitové tašce, ale budu si muset pořídit stylovou krabičku.
Už v tom opět lítám a začínám plést ponožky pro Ježíška.
Takže určitě budou další zbytkáče.
Miluji zbytkáče.
Mám ráda to překvapení, když nevím jak budou vypadat.
Vyberu barvičky a pletu a pletu až vypletu.
Je to relax.
Ponožky pak nosím doma já nebo děti nebo ten koho obdaruji.
No a jak jste na tom ze zbytky klubíček Vy?
Zpracováváte nebo Vám leží doma.


Žádné komentáře:

Okomentovat