úterý 15. srpna 2017

Pletené ponožky aneb všechny barvy duhy (KCCO17)

Původně jsem chtěla dnes publikovat něco jiného, ale prostě toto má přednost.
Takže první vánoční ponožky mám hotové.
Začala jsem je plést na dovolené a dokončila minulý týden.



Jsou pletené mojí oblíbenou metodou na jedné kruhové jehlici od špičky.
Použila jsem jako obvykle Sportivo do Vlnapu (jinou ponožkovku vlastně ani nemám).
Barvička je č. 10068
No a letos jsem je malinko vytunila.
Mrkněte jak.


Vyrobila jsem si vlastní pásku na ponožky.
Loni jsem měla problém, která ponožka patří ke které neb jsem jich stejné barvy a podobné velikosti pletla více.
Letos jsem to vyřešila takto.
Páskou na ponožky.
Na zadní stranu si tužkou napíši (už mám napsáno) jméno, pro koho ponožky jsou.
A tím pádem už nic nespletu a obdarovaný bude koukat, jak krásně jsou zabalené.
 
Ještě musím uplést několik párů k tomu letošnímu Ježíšku.
Tak nějak se to u nás stává tradicí - Vánoční ponožky od Ježíška.


2 komentáře:

  1. Obdivuju. ponozky jsem pletla na 5 jehlicich ale trvala mi jedna snad pul roku ☺. Jsou krasne a ten prebal no bomba. Hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud chcete plést ponožky, tak jsem sepsala stručný návod, jak plést ponožky na jedné kruhové jehlici. Já jsem také upletla kdysi asi 2 páry klasicky na 5 jehlicích a pak to vzdala. Ale tyto jsou jednoduché a hlavně člověk uplete obě stejně velké a v docela krátkém čas.
      Už bylo na čase nějaké vylepšení.
      Dík.
      T.

      Vymazat