čtvrtek 17. srpna 2017

Nové látky nový projekt aneb pytlíky na Adventní kalendář

Tak jak už jsem v nějakém příspěvku psala, mám nové látky.
Kupovala jsem je někdy na jaře, ale až teď jsem se k nim dostala.

Látky jsou z obchůdků Látky Mráz - kupovány ve výprodeji.
Už nějaký ten rok dělám dětem adventní kalendář.
Viz zde.
No ale už nestačí.
Pytlíky jsou malé a loni se mi jeden ztratil a jeden děti nastříhli.
Už loni jsem přemýšlela, že uháčkuji nebo ušiji nové,
ale nějak jsem se k tomu nedostala až letos.
Látku jsem koupila s předstihem a už v červenci jsem myslela, že se do výroby pytlíku pustím.
Plány mi ale zkřížila služební cesta.
Tak došlo na výrobu tento nebo vlastně již minulý týden.

V neděli večer jsem nastříhala,
v pondělí odpoledne nebo spíš večer jsem obroubila a vyžehlila,
v úterý jsem ušila všech 48 pytlíku (uf už nikdy více)
no a včera - tedy ve středu - jsem nafotila.
 
No a co z těchto krásných látek vzniklo?
No přeci těchto 48 pytlíku.
24 červených z ptáčky pro Cácorku
a 24 modrých z medvídkem pro Myšáka
 




Někdo si může říkat, že je na výrobu moc brzy, ale pro mě né.
Děti jsou na prázdninách u babičky a tak já mohla nerušeně šít.
Až budou děti doma, tak na to nebudu mít čas - tedy čas by byl, ale zase nechci, aby to děti viděli.
No a šít od 22 hod někdy do půlnoci se mi opravdu nechce.
Takže na Advent jsem připravená.
Teď ještě vyrobit všechny dárky pro Ježíška, kterých je letos zase opravdu hodně.
A už teď vím, že vše nestihu.
Takže 2 dárky nejspíš přesunu na další rok.
Škoda.



Žádné komentáře:

Okomentovat