středa 9. srpna 2017

Narozeninové dorty

Začala jsem dětem a vlastně nejenom dětem k narozeninám i svátkům péct dorty.
Ale né jen tak obyčejné.

První dort je pro tu moji cácorku.
Korpus je jak děti říkají proužkovaná (mramorovaná) bábovka,
politá čokoládou a navrch jsem koupila marcipánové růžičky.
Děti nějak kupované dorty nejí (sní marcipán a korpus jim nejede - takže jsem řekla dost).
Takže jak jsem už psala korpus je bábovka, politá čokoládou a ozdobená růžičkami.


Druhý dort pro mou drahou polovičku jsem pekla po návratu z dovolené (a to doslova - návrat v sobotu ráno, celou noc jsem nespala a večer jsem do 23 hod pekla dort, aby byl na ráno připravený).
Drahou polovičku měla na dovolené narozeniny a tak jsem je slavily tam a pak doma s našima.
Korpus je piškot s máslovo-čokoládovým krémem a politý čokoládou.
Nahoře je postavička Homera Simpsna.
Tu mi kupovali naši.
Drahá polovička malinko remcala, ale vzala to z humorem.

Léto je u nás teď ve znamení oslav.
Než jsem poznala drahou polovičku a vzala si ho, tak jsme měli takový trochu natřísknutý měsíc září - to mám narozeniny já, moje mamka a teta. Pak tam byli svátky mojí prababičky a dědy a také má v září svátek můj taťka.
Teď je to ale jinak.
Nejhorší je léto a hlavně prázdninové měsíce.
Začíná to koncem června netařinka.
V červenci má narozeniny neteř, švagr a švagrová, náš brouček a moje drahá polovička.
Srpen není o nic lepší.
To slaví narozeniny synovec a svátek mají moje babičky, tchyně, manželovo sestřenice a nakonec naše zlatíčko.
Takže je to stále o shánění dárků, pečení a slavení.
Jo prázdniny jsou na to jako dělané.

Žádné komentáře:

Okomentovat