pátek 21. července 2017

Ach ty Alpy

Tak je to už přes týden, co jsme se vrátili z Alp a mě připadá, že jsem žádnou dovolenou neměla.
Tentokrát jsem vyrazili jen od soboty do čtvrtka neb v další sobotu jeli děti na dovču s mojí mamkou a mají babičkou ( původně měli jet moje mamka s taťkou, ale plány překazila tátova služební cesta).
Takže letošní Alpská dovolená byla zkrácená.
Přesto jsme si to užili.
Pár fotek z dovči

Pohled na vesničku, kde jsme bydleli

 Tam někde v kopcích
Z výletu do Švýcarska.
Jeli jsem z apartmánu autobusem, pak jsme si sedli do kabinkové lanovky, která nás vyvezla skoro až na vrchol.
Na hřeben nás pak dovezla sedačková lanovka.
Na hřebenu jsme přesedli na další sedačkovou lanovku, která nás po cca 30 min dovezla do údolí.
Tam jsme přestoupila na další sedačkovou lanovku, která nás dovezla na vrchol hory, kde jsme nastoupili do této patrové lanovky, která nás dovezla dolů do údolí.


Pak kousek pěšky - cca 15 min a byli jsem ve švýcarské vesničce - ráj obchodů.
Zde byla bezcelní zóna - ale pro normálního Čecha docela dost drahá.
Takže jsem koupili akorát čokoládu, dětem maličkost a hurá zpátky do Rakouska.
Člověk musí hodně plánovat, neb patrová lanovka končí v 15 hod a pak by se člověk těžko dostával zpátky.
No a na tuto lanovku navazují další - cca 1,5 hodinky jízdy lanovkami než se člověk dostane k autobusu.
Jo a cestou v lanovkách jsme pozorovali sviště.

 Ještě tam bylo trochu sněhu.
 No a tady máme pohled do údolí z vysutého mostu.
 Zde je ten most.
Překonala jsem se a opět ho přešla, i když nemám ráda chůzi po takovéto konstrukci ( pohled dolů přes mřížky mě docela dost děsí).
 No a tady je přečerpávací nádrž - takto to ani nevydadá, že je to lidské dílo
Pár dní v Alpách uteklo jako voda a mi museli domů.
Ve čtvrtek večer vyprat, pověsit.
V pátek vyžehlit, zabalit a v sobotu jsem vezli děti s babičkami na dovču.
Neděle byla malinko odpočinková.
V pondělí mě čekala služební cesta a pak týden klid - to jsem si myslela.
Po návratu ze služební cesty mi telefonoval šéf a já druhý den ráno neplánovaně musela odjet na další tentokrát zahraniční služební cestu.
Takže z plánovaného týdne klidu a práce doma toho moc nezbylo.
V pondělí česká služebka.
V úterý příchod do práce před 6 hod a dojezd do Německa, práce do 18 hod, na hotel vyspat se a ráno opět do práce.
Odchod z práce kolem 18 hod a cesta domů.
Postel a ráno opět do práce - a to byl čtvrtek a doma jsem nestihla skoro nic a děti se v sobotu vrátí.
Takže už si raději nic neplánuji neb co si poslední dobou naplánuji stejně nestihnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat