pondělí 5. června 2017

Zbytky vln

Minulý týden jsem psala, že musím malé naháčkovat svetr.
Tak jsem se do toho během minulého týden pustila.
No ale napřed jsem musela najít bavlnu - našla jsem 2 klubíčka bílé bavlny - jedno klubíčko bylo Catanie a druhé Camila.
Už ani nevím, z čeho byl svetřík původně háčkovaný - zapomněla jsem odkud mám návod i z čeho jsem ho háčkovala - je to přeci jenom už skoro 5 let co jsem ho háčkovala.
No a jak jsem hledala, tak jsem i tak trochu uklízela syslírnu a našla tyto zbytky vln.
Je toho vždy trošku.
Tu malé klubíčko, tu větší.
Mám už něco v hlavě, jak by se dala klubíčka  využít.

Jinak to růžovo - bílé (samovzorovací) už nemám. 
Vzala si ho ta moje cácorka a učí se s ním plést.
Hladce už jí jde a tak jsme přešli na obrace.
Uvidíme jak to zvládne.
No a já budu pokračovat v hledání zbytkových klubíček, abych věděla, kolik toho vlastně mám.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat