čtvrtek 25. května 2017

Klubíčka na ponožky - zbytkovky

Ať žijí zbytkovky.
Když jsem začala projekt zbykotvky anebo bláznivé ponožky, tak jsem měla tolik klubíček
No ale kouká, že některé jsem ještě při uklízení našla např. ty červené melírované.
Prostě průběžně doplňuji a něco vyplétám.
Je to ale běh na dlouhou trať - a to mám ještě spousty ponožkovky celých klubíček.
Prostě jsem do předloňska neodolala některým akcím a nakoupila klubíčka, ale teď se držím a nekupuji do zásoby, ale opravdu jen když potřebuji na konkrétní projekt,  na který nemám v syslírně vlnu.
Ale nějaké ponožky zbytkovky jsem již upletla, takže teď mám momentálně tyto klubíčka.
Kombinace zelené - modré - bílé
Tato vlna je zbytek z čepičky pro mého prcka.
Klubíčka myslím vystačí na jeden pár dětských ponožek.
Jako další máme klubíčka červeno - růžovo - bílé
Tato klubíčka jsou pro mě.
Cácorka jsem je upletla, ale sobě né.
Malá už z nich ale vyrostla.
Takže teď si upletu ponožky já.
Dále tu máme klubíčka červený melír, černý melír a černo - šedivé.
Tyto klubíčka použiji na dětské ponožky.
Budou stačit asi tak na jedny možná třeba i na dvoje.
Uvidíme
Dále tu máme hnědý melír.
Zbytky z háčkované deky pro moji mamku a několika párů ponožek.
Toto mi zbylo.
Nejspíš budou moje - krátké ponožky na zimu.
No a nakonec jedno bílé klubíčko - to nejspíš využiji jinak, než na ponožky
No a pak tu máme ještě nějaká klubíčka - uvidím co z nich bude.

Žádné komentáře:

Okomentovat