úterý 18. dubna 2017

Háčkovaná deka pro miminko (KCCO4)

Dneska bych odtajnila dárek pro moji kolegyni.
Už je předaný a připravený pro mimčo.
Dečka do kočárku.
Začala jsem háčkovat během Vánoc 2016 a dokončila v lednu 2017.
Dečka čekala až na duben, kdy byla předána.




Dečku jsem háčkovala ze 100% akrylu - bohužel nevím značku.
Měla jsem v syslírně.
Proč akryl  a né třeba 100% bavlnu nebo směs.
100% bavlna by byla v této velikosti na prcka těžká.
No a také jsem si slíbila, že nebudu nakupovat nová klubíčka a zpracuji syslírnu.
Takže přírodní bílé tam bylo dost a stejně jsem jinou barvu nechtěla.
Nevěděla jsem co to bude a jaký bude mít kočárek - takže tato barva byla prostě ideální.
Háčkovala jsem háčkem č.3,5
No a vzorek mám z internetu - už jsem háčkovala tento čtvereček - na deku pro mého prcka.
No a vlastně deka tak jak vypadá byl momentální nápad, prostě háčkuji a tak nějak to jde samo.
Nerozmýšlím si, jak má vypadat.
No a co zbylo?
Tohle malé klubíčko.

4 komentáře: