čtvrtek 2. března 2017

Březen patří ponožkám aneb Drops má slevu na ponožkovky

Tak už je to tu zase.
Myslím si že přesně po roce, ale jistá si tím nejsem.
Drops má pro měsíc březen další skvělou nabídku - sleva na ponožkovku Fabel a Delight.
Můžete mrknou zde.

 
foto ze stránek firmy Drops
Ponožkovku mají božskou.
Já ale odolám, i když bych ji chtěla.
Ale mám docela vetší zásobu z Vlnapu a tak musím napřed zpracovat tuto vlnu.
Syslírna je velká a já jsem si slíbila, že zpracuji vše co doma mám a teprve pak budu nakupovat novou vlnu.
I když ponožkovku zpracovávám docela rychle.
Ponožky se vždy hodí.
Děti je nosí rády ale mají jich docela málo.
No a letošní Vánoce budou opět ve znamení ponožek.
Už mám od manželovo sestřenice objednávku na troje dětské pro její tři prcky k Ježíšku a nezůstane jen u těchto.
Také nějaké dospělácké můžu během roku uplést do zásoby.
Hlavně pro sebe, chtěla bych pletenými ponožkami postupně nahradit všechny svoje krátké ponožky, které nosím doma.
Nemám ráda doma vysoké ponožky a krátké pletené zatím nemám. 
Takže budu plést.
No a jak jste na tom Vy?
Kupujete nebo odoláváte akcím od firmy Drops.

Žádné komentáře:

Okomentovat