středa 4. ledna 2017

Vánoční dárek pro prcka - háčkovaná kabera aneb YARN ALONG 104


Tak konečně můžu odtajnit Vánoční dárek pro toho mého malého Myšáka.
Už je dávno darovaný a já přes Vánoce měla čas ho vyfotit.
Takže tročku historie tohoto dílka.
O prázdninách viděl v Plzni upoutávku na filmový festival - háčkovaná kamera.
Moc si ji přál.
No a tak maminka sehnala obrázek a podle obrázku háčkovala neb návod na internetu nikde nenašla nebo neumí hledat.

Takto vypadal obrázek


 Festival Finále Plzeň nabízí to nejlepší z české a slovenské filmové tvroby za uplynulý rok.

No a takto vypadá moje háčkovaná kamera

Myšák s kamerou od té doby každou noc usíná,
přes  den s ní lítá po bytě a hraje si, že natáčí.
Jak dlouho jsem ji háčkovala, tak to Vám nepovím.
Háčkovala jsem po večerech,  když děti usnuly, aby bylo dokonalé překvapení.
Použila jsem zbytky Merina od Vlnapu ze syslírny.
Hledala jsem návod, ale nic jsem nenašla a tak jsem zapojila fantazii a začala tvořit.
Vím není dokonalá, ale ....
Podle originálu to vypadá, že je uvnitř opravdová kamare a je jen obháčkovaná, což já neměla.
Proto ta moje vypadá jak vypadá, ale svůj účel plní.
Dělá radost a já jsem ráda, že Ježíšek zabodoval.


No a  čtení - čtu stále to samé
 Obálka titulu Tentokrát to bude jinak

No a s Myšákem čtu knížku

Knížku o lokomotivě Tomáš jsem dočetli těsně po Vánocích.
Takže další lokomotivy.





2 komentáře:

  1. Terezko, jsi velká šikulka. A hlavně, že udělala radost. :-)Měj se fajn a do nového roku hlavně hodně zdraví! D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík Dášo, tobě taky hodně zdraví a štěstí do nového roku.

      Vymazat