pondělí 2. ledna 2017

Opožděně krásný Nový rok 2017

Opožděně krásný Nový rok 2017

Ahoj všichni.
Rok se s rokem sešel a zase tu máme další rok.

Loňský rok byl pro mě jiný než ten předchozí.
Hektický, pracovní, školní, školkový a také tvořivý.
Během roku se z naší prvňačky stala druhačka.
Za ten rok udělala velký kus práce a já s ní.
Naučila se číst, psát a počítat.
Už to není ta moje malá holčička, ale velká slečna.
Která si každý den večer před spaním sama čte.
Také se zlepšíla ve hře na flétnu je to moje šikulka.

Z Myšáka bude od letošního září předškolák - to to letí.
Také ten udělala za ten rok velký pokrok.
Naučil se říkal R, naučil se kreslit, více vybarvuje.
Zkrátka roste mi před očima.

Stále  nestíhám vše co bych chtěla, ale tak nějak to dáváme.
Zjistila jsem, že opravdu nemusíme mít doma naklizeno jak v hotelu,
nemusím vytírat každý den
a nemusím se honit.
Naučila jsem se více odpočívat, nehonit se a tak trochu myslet i na sebe.
Práce mi neuteče a můžu ji udělat později.
Né že bych neuklízela, ale rozdělila jsem si to do více dní
a tak uklízím pomaleji.

Snažíme se co nejvíc času trávit s dětmi,
jezdíme na výlety, hrajeme si, zahradničíme, učíme se a více blbneme.
Přijde mi, že by občas měl den mít né 24 hodin,
ale alespoň 48 hod abych vše stihla.
Občas padám na ....
ale nevzdávám se.

I přes to všechno jsem si našla čas na tvoření,
vytvořila jsem toho za ten rok docela dost.
Hlavně na Vánoce, na které jsem se letos začala připravovat již v dubnu.
Také jsem letos zpracovávala docela dost klubíčke ze  syslírny.

No a co přinese rok 2017?
Netuším,
ale už teď vím,
že předsevzetí si dávat nebudu,
protože je nikdy nedodržím.
Budu se dále ale snažit pár věcí změnit
a to:

Chci omezit nebo raději vůbec nakupovat vlny - loni jsem si dala předsevzetí, že nebudu nakupovat vlnu. Porušila jsem to pouze 3x a to na projekty které jsem zpracovala. Letos bych dále chtěla zpracovávat nasyslenou vlnu a nekupovat novou - až zpracuji zásoby.  Vyhýbat se než zpracuji syslírnu akcím na stránkách firmy Drops - což se mi pro letošek povedlo - nekoupila jsem tam ani jedno klubíčko.

Chci doháčkovat dětem na Vánoce deky - vlnu už mám v syslírně dávno. Už jsem dokonce také začala, ale nedokončila - loni mi to nějak nevyšlo. Pro Myšáka už mám část uháčkovanou, ale není ještě celá a na Rozárčině jsem ještě neuháčkovala ani čtvereček. Toto snad letos stihnu. Už druhé Vánoce je nedostali.

Chci si uháčkovat přehoz přes manželskou postel - vlna je doma cca 3 roky.

Chtěla bych se zdokonalit v němčině - to jde pomalu, není moc času a síly.

Chtěla bych už od ledna pracovat na nových Vánočních dárcích - což jsou deky, ponožky a další. Nezbláznila jsem se, ale loni jsem to sice nepodcenila, ale nestihla jsem vše co jsem chtěla. Takže snad letos.

Chtěla bych si začít zapisovat hane made dárky na Vánoce už v lednu a držet se seznamu.

Chtěla bych hodně času trávit s dětmi - což se opravdu snažím.

Chtěla bych dokončit těch pár kostlivců co mám - snad se to povede.

Chtěla bych ....

Je toho opravdu moc co bych příští rok chtěla udělat.
Snad mi to vyjde.

No a Vám bych chtěla popřát hodně zdraví, štěstí, lásky a radosti v roce 2017.
Chtěla bych Vám poděkovat za Vaši návštěvu na mém blogu a za krásné komentáře.

Během ledna budu postupně vkládat to co jsem stihla přes Vánoce nafotit - ještě jeden Vánoční dárek a hlavně kostlivce - můj svetr, který jsem dlouho doplétala a nakonec přes Vánoce dopletla.
Také jsem nahodila na nový projekt a začala něco háčkovat, ale o tom více a až dokončím a předám.

2 komentáře:

  1. Dobrý den...s jakou chutí jsem si přečetla tvůj článeček, mohla bych ho v klidu okopírovat a použít pro sebe...hihihi...Člověk má naplánováno a hup, něco se mihne, srdce poskočí, vklíní si to mezi rozdělanou práci a už to jede...skluz a skluz...ale pohoda. Ta musí být. A zdraví. To všechno přeju tobě i tvé rodině. A s dětmi máš pravdu, někdy si myslím, že jsem si dceru mohla užít víc..a je vdaná 350 km ode mne...Takže, hodně toho nejlepšího v novém roce a zase ahoj brzy na stránkách....babi Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milado děkuji za milá slova.
      Zrovna dnes jsme litovala, že jsem si nevzala ještě jeden den dovolené. Děti mají prázdniny a tak jsem je na jeden den dala k babičce. Kdo mohl 3 týden v prosinci, kdy jsem si plánovala dovolenou, vědět, že 2.ledna napadne sníh. Jak ráda bych s nimi dneska byla venku a užila si legraci. No nic, tak snad příště, snad o víkendu ještě bude sníh a mi to doženeme.

      Vymazat