středa 23. listopadu 2016

Rozpracované projekty aneb YARN ALONG 99

Tak tentokrát Vám nepředstavím nic hotového.
Jak už jsem psala v pondělí nestihla jsem to, co jsem plánovala.

Takže co tu máme.
Můj rozdělaný svetr, kterému  chybí tak cca 10 cm jednoho rukávu, druhý rukáv uplést celý a ještě tak cca 10 cm těla.
Jinak hotovo.
Už se těším, až jej budu nosit.
Už bych ho potřebovala, ale nějak nezvládám.

No a druhým rozdělaným projektem jsou ponožky pro moji babičku.
Těm chybí doplést cca 10 cm lem a budou hotové.
No ale nějak nestíhám.

Foceno v neděli, když bylo hezky.

PS:  V pondělí jsem dokončila softhellové kalhoty pro prcka a včera pro tu moji Rozárku.
Hurá - jen stroj mě zlobil. Mám ho půjčený od sestry - naši jí ho kupovali myslím v Lidlu.
Nelíbí se mi. Jsem zvyklá na ten můj.
Co mě na stroji vadí - musela jsem si přečíst návod jak navinout niť na spodní cívku a jak ji vůbec umístit do stroje. Také ovládání patky je jinde. Neustále jsem hledala na boku a ono je vzadu.
Navíjení nitě také nic moc. Jo a nevím, zda ségra nemá ještě někde něco, ale nenašla jsem vůbec další patky, náhradní cívky na spodní nitě a šroubovák na jehlu.
Docela mě to pomohlo utvrdit se v tom, co od stroje chci a kde ho rozhodně kupovat nehodlám.

Ale včera  svitla naděje, že by mohl být OK. Taťka mi odnesl plošný spoj k známému, který se rád hrabe v elektronice a během chvilky byla součástka vyměněná. Takže čeká doma na montáž do stroje. Uvidíme, zda se stroj rozchodí.
No a pokud se to nezdaří (ale já věřím, že zdaří), tak kupuji nový, ale ve specializovaném krámu nebo na internetu, ale po předchozí návštěvě specializovaného krámu se šicími stroji. Nehodlám kupovat zajíce v pytli.


No a na čtení teď není  vůbec čas.
Snad po Vánocích.
S Rozárkou večer čteme Majku a Myšákovi čtu Velkou knihu Lokomotiva Tomáš.
 


foto půjčeno z Internetu



Žádné komentáře:

Okomentovat