středa 26. října 2016

Raglánový svetr, knížky aneb YARN ALONG 95

Tak další dárek hotový.
Ježíšek je letos hodně zaměstnaný.
Tento svetr je pletený raglánem shora.
Návod jak  na raglán najdete zde.

Velikost 128-134.
Je pro tu moji Rozárku.
Jednoduchý, pouze hladký a lemy jen vroubek.
Chtěla jsem jenom jednoduchý a to se povedlo.



Vlnu jsem kupovala loni na podzim.
Svetr měl být k Vánocům, ale nějak nebyl čas a tak až letos.
Vlna byla kupována v akci 44 Kč/1ks
Cena úžasná.
Pletený z vlny Shoeller+Stahl - Elfin,
Složení je 90% polyakryl, 10% mohér
Jehlice č.5,5
Spotřeba  3 klubíčka a toto mi zbylo.

Měla jsem strach, abych svetr dopletla a nemusela dokupovat vlnu.
Byla jsem ráda, že svetr vyšel.
I když je z polyakryl, tak je stále o 100% lepší než kupovaný.
Je vyráběný z láskou.
Barvička je malinová.


No a co čtu - teď skoro nic.

S Rozárkou čteme Maku od Alfreda Wellma
 
Foto půjčeno zde 

Já čtu spíš teď nečtu - Tentokrát to bude jinak od Alexandry Potter
Obálka titulu Tentokrát to bude jinak
No a večer se snažíme číst Pohádky s vřesové chaloupky.

Klikněte na obrázek pro zvětšení v novém okně

1 komentář:

  1. a beautiful sweater, i like the color!! looks like you ran pretty close on the yarn!!

    OdpovědětVymazat