středa 19. října 2016

Klubíčko, jehlice a knížky aneb YARN ALONG 94

Včera  jsem dorazila docela pozdě a  tak jsem fotila až večer.
Barvička je krásná, taková malinová bych řekla.
Bude to pro tu moji malou Rozárku.
Pletu po nocích aby to neviděla a měla také nějaké překvapení.

Projekt je pletený z vlny Shoeller+Stahl - Elfin,
Složení je 90% polyakryl, 10% mohér
Jehlice č.5,5
Co to bude zatím neprozradím - možná to některá uhodne, ale co to bude tak více až bude hotovo.
Ale je to pro Ježíška.

No a co čtu?
Stále to samé
Obálka titulu Tentokrát to bude jinak 
No a ta moje cácorka včera dočetla svoji knížku - vlastně ji čtu i já - ona čte a já kontroluji.
Anička a básnička
Už má vybranou další.
Ten první rok školy utekl jak voda a malá už nám večer čte před spaním. Jo je to moje druhačka.
Takže co si vybrala zas až příště.
No a já čtu dětem před spaním toto - teda poslední dobou moc nestíháme - čte Rozárka a já se ke čtení občas nedostanu, ale stále máme rozečteno
Klikněte na obrázek pro zvětšení v novém okně

Zatím stále vybíráme z knížek, co vycházeli když jsem byla malé. Nějak těm novým nedokážu přijít na chuť a nekupuji je.
Nemáte někdo tip na pěknou knížku jako první či druhé čtení co nově vyšla?

Žádné komentáře:

Okomentovat