středa 7. září 2016

Ach ty svetry, ponožky a jiné aneb YARN ALONG 89

Dnes bych se Vám chtěla pochlubit - vím že se to nemá - s tím, co jsem stihla uplést za poslední cca 3 týdny.
Minulý týden jsem toho moc nestihla.
V úterý jsem byla na očkování proti tetanu - ruka mě bolí ještě dnes, no a ve čtvrtek onemocněli děti.
Ale přece jenom jsem stihla nahodit další 2 projekty a možná se přidá o víkendu i 3 projekt,  ale o těch zas někdy jindy.
Takže co jsem tedy vyrobila a pro koho?

Tak jsem se po dlouhém rozmýšlení pustila do dalšího vyplétaného norského vlastně islandského svetru.
Říkala jsem si, že jej plést už nebudu, ale neteři se tak strašně líbil, že tetička vytáhla dráty, vyhrabala vlnu v syslírně a pustila se do práce.
Letos jsem již  pletla tyto svetry dva - pro moje zlaté broučky.
Tento je můj třetí podle stejného návodu.

Dostane ho od Ježíška.

Návod najdete na stránkách firmy Drops.
Použitá vlna ze syslírny - Merino do Vlnapu.
Použila jsem pouze dvě barvičky - bílou a hnědou.
Spotřeba bílé jen jedno klubíčko (50g) a hnědé necelých 6 klubíček (cca 300g)
Jehlice jsem použila stejné jako v návodě.
Vel. jsem pletla 122/128, ale o proti návodu jsem upletla delší rukávy i tělo.
Velikost je stejná jako pro tu moji cácorku.
Neteř je menší a tak si myslím, že jí dva či tři roky vydrží.

No a tady máme všechny tři svetry hezky pohromadě.


Pak jsem konečně přepletla zapínání na svém svetru. Nějak jsem to neodhadla a udělala jsem moc velké knoflíkové dírky a svetr se mi rozepínal.

Vím foto nic moc, budu si muset pořídit nový fotoaparát.

Jo a taky jsem dopletla další dva páry ponožek pro Ježíška
Už jich mám docela dost a začínají se mi motat velikosti a pro koho jsou, takže jsem si vymyslela zlepšovák. Kouskem vlny je sváži k sobě a připevním cedulku se jméno.

Takže taková malá rekapitulace již hotových ponožek.
Tak toto jsou ponožky pro chlapy - Myšáka, dva synovce a synovečka.

 Tady máme dámské ponožky - pro neteře, neteřinky a pro moji sestru.
 

Také jsem na naše kruhové svetry našila knoflíky. Je to lepší než velký špendlík



No a konečně jsem měla čas i na čtení.
Začetla jsem se do knížky Láska z Paříže od Alexandry Potter - mám ji půjčenou od mamky.
Krásné odpočinkové čtení.

2 komentáře:

  1. What gorgeous knitting you have done! Congratulations! How fortunate your relatives are to receive such beautiful gifts.

    OdpovědětVymazat