pondělí 25. července 2016

Darek pro tu moji cácorku

O víkendu se u nás slavilo.
Té naší malé cácorce bylo 8 let.
Je to až neuvěřitelné, jak ten čas rychle utekl.
Když vidím kolem sebe miminka, tak si vzpomenu, že před nedávnem ta moje Rozárka byla taky tak malá a teď už je z ní velká slečna, která dokonce chce plést a háčkovat.
No a jelikož se už cca půl roku snaží plést a neustále mi předhazuje, jaké má hrozné jehlice a já že mám lepší, tak jsem se rozhodla, že jí udělám radost a koupím jí její první vlastní šroubovací jehlice.
Nejsem lakomá - svoje bych jí ráda půjčila, jen kdyby nebyly dřevěné - ale nerada bych měla jehlice zlomené.
A tak jsem jí objednala její vlastní šroubovací kovové jehlice Knit-Pro.
Také lanko dostala svoje a v syslírně jsem jí vybrala 3 klubíčka Merina od Vlnapu.
Bude z nich plést šálu - už se moc těším na výsledek.

2 komentáře:

  1. Krásné narozeniny malé Cácorce a vše nej! krásné a praktické dárky jsi pro ni vybrala, jestlipak bude stejně šikovná, jako její báječná pletařka-maminka???

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko doufám že bude. Zatím plést zkouší, ale už ušila 2 panenky a také se učí vyšívat. Moje prababičky z mamky strany byly hodně šikovné na pletení. Babičku a mamku to přeskočilo - obě sice pletly - mamka víc, ale nikdy je to nechytlo tak jako mě. Tak doufám, že teď budou ty dvě generace šikovné a další taktéž. Ono v dnešní době se to moc nenosí - ruční práce až tak v kurzu nejsou. Děti mají PC, tablety, chytré telefony - hrají hry a nic jiného skoro nedělají - sport a hlavně ruční práce to je pro ně out. Tak doufám, že Cácorce nadšení vydrží.

    OdpovědětVymazat