pondělí 27. června 2016

Třešňová marmeláda

Moje premiéra.
Nikdy jsem třešňovou marmeládu nedělala.
Ale povedla se.
Kolega přinesl do práce třešně - né talířek, ale rovnou celou bednu.
Nikdo je nechtěl a tak jsem se zeptala, zda si je můžu vzít.
Jak se říká líná huba holé neštěstí.
Kdybych se nezeptala tak nic nemá.
No a já mám teď doma výtečnou marmeládu.
Podívejte kolik ji mám.
Velká pyramida - 15 skleniček z toho bylo.

Vypeckovávala jsem cca 1,5 hod.
No a ve výsledku to bylo 2225g.
Koupila jsem želírovací cukr 3:1 a vrhla se na marmeládu.
Dodělala jsem jí v 23:00.
Ráno zbytek namazala na chleba s máslem a byla to lahoda.
Né jako ty kupované.
Jednu skleničku dostala mamka k sobotnímu svátku.
Jednu jsem darovala sestře a jednu dostane moje babička taktéž k svátku.
No a zbytek budu během roku mazat na chleba.
Snad příští rok se mi zadaří a dostanu od někoho další třešně.
Tyto byly krásné zralé a marmeláda je opravdu výborná.
Ještě mě čeká rybízová marmeláda a chtěla jsem dělat i jahodový džem.
Jenže jsme se nějak nedostali na trhání jahod - uvidíme, třeba budou mít někde levné a já pak budu vyrábět i jahodový džem.

Žádné komentáře:

Okomentovat