pondělí 13. června 2016

Poklady ze syslírny aneb dárky na Vánoce i jen tak pro potěšení

Tak dneska bych Vám ráda představila další poklady z moji syslírny,
z kterých budu teď plést Vánoční dárky a jeden dárek jen tak pro potěšení.

Takže jen tak pro potěšení

Zbytek klubíček z Aplaky od Dropsu,
koupila jsem jí docela dost.
Původně  jsem chtěla jiný svetr, ale vyhrál tento.
No a realizace je tu.
Co pletu se pochlubím příště,
ale můžu prozradit že to bude ladit s moji maličkostí a je to pro tu naši Rozárku.

No a na Vánoční dárky jsem vytáhla Sportivo Cotton.
Mám ho v syslírně už hodně hodně dlouho,
kupovala jsem ho v akci někdy před 3 možná 4 lety.
Líbila se mi barvička a cena.
Prodávali 4 klubíčka za úžasnou cenu.
Už jsem z ní pletla několikatery ponožky
a háčkovala přehoz přes postel.
Ponožky můžete obdivovat tu.
Ze Sportiva coton jsou:
proužkové pro neteře, béžové pro Myšáka a pro mamku (ta je dostala k přehozu, aby ladila).
No a přehoz je tu.
Háčkovalo se z ní docela dobře.
Plete se z ní také, jen malinko méně pruží, ale není to až tak hrozné.
No a stále mám ještě rozdělaný projekt Vánoční čepičky.
Část vlny na ně je zde.
Další poklady ukáži,
až budu plést či háčkovat něco dalšího.
Už abych tu svoji syslírnu vypotřebovala.
Je tolik krásných vln všude okolo,
ale já musím zpracovat.
Jinak bych se za chvilku doma nehnula.
Vln je dost, ale času je málo.


Žádné komentáře:

Okomentovat