středa 11. května 2016

Jarní háčkovaný kabátek - update aneb YARN ALONG 77

Tak toto je kabátek té mojí malé cácorky.
Háčkovala jsem ho někdy na podzim nebo v zimně v roce 2011.
Více o mém a tomto kabátku zde.
No a jak šel čas, tak ta moje cácorka vyrostla a kabátek měl krátké rukávy.
Tak jsem prodlužovala.
To bylo před 2 lety.
Na jaře 2013, více zde.
No a co myslíte jak to dopadlo letos?
Rozárka opět vyrostla,
kabátek už není kabátek, ale delší svetr a rukávy jsou opět malá.
Rozdíl o proti roku 2013 je ten, že už nemám vlnu.
Ale co bych to byla za pletařku, kdybych si neuměla poradit.
Vybrala jsem tmavohnědé zbytky Merina od Vlnapu.
Ještě štěstí, že kabátek je barevný a další barva se tam ztratí.

Takto vypadal rukáv po prvním prodloužení

A takto vypadá po druhém prodloužení.

Vypadá to úžasně.
Nemyslíte.
Jako by tam ta barvička patřila.
Takže ještě rok či dva malé snad vydrží.
Zatím jí sedí v ramenou a zapne ho.

No a čtení - to jde  teď na druhou kolej.
Nestíhám číst ani dětem před spaním.
Já jsem za celý minulý týden přečetla cca 5 stránek Madame Chic.
Vadí mě to. Dřív jsem četla a četla, ale teď na to nemám čas.
Takže snad tento týden to alespoň trošku doženu,
i když ....

5 komentářů:

  1. Terezko, kabátek je stále pěkný a doplněné pruhy tam úplně patří. ;-)Se čtením jsem na tom podobně. V posteli vezmu knížku a usnu... Pěkný den. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Stunning jacket! Such lovely colors!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si pred cca 20 rokmi uplietla takýto kabátik, tuniku, pestrofarebnú na tehotenské brucho, vtedy už končila éra štrikovania a háčkovania a ĺudia boli v rozpakoch...dnes by som bola in, vyzeral presne takto bez gombíčkov v modravých tónoch:-)

    OdpovědětVymazat