úterý 26. dubna 2016

Lovecká kabelka

Moje lovecká kabelka.
Mám ji doma už hodně dlouho.
Je po mojí babičce.
Jako malé jsme ji u ní doma tahaly se sestrou a hrály si na dámy.
Pak jsem si jí půjčila a už nevrátila nebo lépe řečeno babička jí už nechtěla vrátit.
Tak mi zůstala.
Párkrát jsem ji měla,
ale při stěhování se mi někam ztratila.
Při velkém úklidu jsem ji opět našla a opět někam založila.
A zapomněla na ni.
Až Aranel mi jí připomněla ve svém příspěvku.
Kožená a trošku poškrábaná,
ale věřím, že krám na boty to zpraví.
Takže koupím, nakrémuji a začnu nosit.
Nebo zkusím nějaký olej, jak píše Aranel





2 komentáře:

  1. Je krásná, má patinu, mám moc ráda věci, co mají příběh a to ta Tvá lovecká rozhodně má!Mám takovou koženou kabelujakoby pánskou a natírala jsem ji takovým bezbarvým krémem ,koupeným u bati. Je na ochranu pravé kůže. Sice kabela jakoby ztmavla, ale nošením se jakoby vyleštila a získala super vzhled.To ta Tvá bude mít taky, užij si její nošení!

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo to je ona :-) zavist veliká protože já už tu svou stařičkou nadehledám.

    OdpovědětVymazat