pondělí 29. února 2016

Trička

Tak jsem se pustila do šití triček pro děti.
Látku jsem koupila už před Vánocemi,
ale nějak nebyl čas a chuť na tvoření.
Střih jsem si koupila od Burdy - jen výtřih musím trochu upravit,
je moc velký.
Látky jsou z e-shopu Látky Mráz.
Hodně mi pomohl tento postup na Modním peklu.
Hlavně jak na výstřih.


Tričko pro tu moji Rozárku mám už asi 3 týdny hotové,
jen nebyl čas nafotit.
Výstřih nic moc,
ale byl to první pokus.
Takže jsem docela spokojená.
 
Tričko pro Myšáka jsem šila v sobotu večer teda spíš skoro v noci.
 


Tam už se výstřih povedl lépe,
ale také musím příště zmenšovat.
Je moc od krku.

Na první pokusy bych řekla,
že se trička povedla.
No a hlavně mě to začalo docela bavit.
Můžu dětem ušít trička delší, látky si vyberu sama
a hlavně nejsou odfláklé a švy rozjeté.
Doufám, že vydrží i časté praní bez úhony.
Takže asi objednám další látky a budu šít.
Také si musím koupit nové nůžky.
Používám obyč nůžky a není to ono.
Takže koupím nůžky a látky a začnu tvořit.

2 komentáře:

  1. Hezky zpracované fotonávody na trička má i Caramilla:
    - s raglánovým rukávem: http://ekozahrada.blog.cz/1502/tricko-s-raglanovym-rukavem-fotonavod-strih

    - se vsazovaným rukávem: http://ekozahrada.blog.cz/1401/obycejne-tricko-fotonavod-strih

    Nejtěžší je, najít si čas. :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, čas na šití moc nemám a tak raději pletu nebo háčkuji. Pokaždé když chci šít, tak musím vytáhnout stroj a pak ho zase uklidit. Snad časem si vytvořím doma malý pracovní koutek. No ale zatím je to ve hvězdách kdy.
      Na návody mrknu. Dík
      Tereza

      Vymazat