pondělí 22. února 2016

Třetí narozeniny tohoto blogu



Ahoj všem,
tak rok se s rokem sešel a můj blog slaví další narozeniny - už mu jsou  3 roky.
Ten čas ale letí.
Před 6 lety kdy jsem objevila svět blogů a blogerek by mě ani ve snu nenapadlo,
že budu míst také ten svůj.
Dnes jsem tomu ráda, že jsem si ho založila.
Nespočítám kolik času jsem strávila focením, psaním a vkládáním příspěvků na svůj blog, ale stálo to za to.
Odměnou jsou mi Vaše krásné a milé komentáře a to, že můj blog čtete a líbí se Vám.
Nikdy by mě nenapadlo, že můj návod na raglánový svetřík bude mít takový úspěch.

Blog jsem zakládala, abych měla přehled co všechno jsem upletla či uháčkovala.
Zjistila jsem, že zapomínám co jsem udělala - blog měl být taková moje galerie výrobků.
Postupně jsem ale také začala přidávat návody, fotky z výletů a okolí a další.
Prostě se z blogu stal takový můj foto deník co všechno stíhám.
Blog jsem zakládala, když jsem byla na mateřské dovolené a je to na prvním roce zná - bylo víc času na vše.
S 3 narozeninami blogu oslavuji i první rok v práci.
Ten čas ale letí.
Ale když se ohlédnu za uplynulým rokem tak jsem toho stihla docela dost.
Pro děti dvě krásné čepičky tuto a tuto



 Potom jsem zvládla tento krásný svetr

A ještě tento krásný svetro-kabát

Šátek Multnomah
No a ještě další projekty.
Několikatery ponožky.

Pokud se chcete zjistit, co vše jsem stihla, prolistujte si blog rok z pátky.
Já jsem to udělala a zjistila jsem, co jsem toho stihla, i když jsem měla méně času než dřív.

No a narozeniny blogu jsem oslavila stylově - v posteli.
Myšák přinesl ze školky ošklivého bacila. Od pondělí byl doma. Já zalehla ve středu neb chlapi v práci mi řekli abych šla domů a zbytečně je nenakazila. V pátek jsem měla stále teplotu 38C a tak jsem vyrazila k lékaři. Dostala jsem antibiotika a nařízeno zůstat ještě týden doma. Takže se léčím. V práci to snad zvládnou, ale zdraví je přednější.

Ještě jednou Vám všem děkuji za milé komentáře a návštěvu mého blogu. Budu se snažit, abych na blog přispívala stejně často jako minulá léta a moje příspěvky byly stále zajímavé a vy je rády četli.


1 komentář: