středa 17. února 2016

Svetr z jehněčí vlny aneb YARN ALONG 66

Tak dneska jenom o svetru.
Nebyl pro tento rok plánovaný, ale potřebovala jsem ho.
Neměla jsem černý zapínací teplejší svetr.
Část jsem pletla podle dětské Sabriny - pletla jsem ho té mé cácorce .
Strašně se mi líbil a tak jsem si ho upletla také.
Musela jsem hodně počítat, vymýšlet, ale stálo ta za to.
Svetr je podle mého přání.
Je pletený dvojitě  na jehlicích č.3,5
Použitá vlna je jehněčí Timmy od SDS - bohužel už se nevyrábí.
Pletení bylo příjemné.
Svetr bude hřát.
Spotřeba cca 8 klubek - 50g.
Jo včera vyzkoušený a krásně hřeje.













Dneska bez knížky zato nedobrovolně doma.
Chlapi z kanceláře mě včera poslali domů a prej abych přišla až mě bude lépe.
No měli pravdu.
V neděli dostal Myšák teplotu, večer už měl 39C. I když byla domluvené babička - tchyně tak jsem nakonec doma zůstala já. Nechtěla jsem ji nechávat z malým doma, když má tak vysokou teplotu. No malej byl v pohodě. Teplota přes den nebyla, zas až večer. Zato já jsem od něj chytla rýmu a kašel.
Ráno jsem v práci kašlala a odpoledne už jsem nemohla mluvit - jenom jsem šeptala. Chlapi se rozhodli poslat mě domů - tím to jim děkuji. Opravdu jsem to potřebovala. Takže jsem si řekla, že budu doma s malým a aby toho nebylo málo, tak včera odpoledne zalehla i ta naše malá Rozára. Takže se doma léčíme všichni.
Alespoň mám trochu času na pletení.

3 komentáře:

  1. Terezko,svetr je pěkný.Hlavně, aby jste byli všichni tři brzy FIT! Tak pěkně odpočívejte, uvař konvici čaje, vlezte do postele a čtěte si pohádky, pletení počká, až Vám všem bude lépe. Moc Tě zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Holky dík. Odpočíváme a koukáme na pohádky. Číst moc nemůžu protože chraptím. Snad do neděle budeme fit. Počasí venku nic moc a tak mě ani nemrzí být doma zavřená.

    OdpovědětVymazat