středa 24. února 2016

Svetr s norským vzorem, kniha aneb YARN ALONG 67

Krásný den mé milé blogerky.
I když jsme stále všichni doma a děti už neví roupama co dělat,
tak jak to vypadá bacil co mě bacil je už pomalu na ústupu.
No a co jsem celý ten týden dělala?
Odpočívala, ležela, léčila se a pletla.
Neumím jen tak sedět či ležet a nic nedělat.
Tak jsem alespoň pletla.
Takže pletení putovalo do postele také.
No a co jsem vlastně pletla.
Uvidíte
Na začátku byl můj Wishlist - aneb co vše bych si letos chtěla udělat.
A z něj jsem vybrala projekt, který moc moc chci už několik let.
No a tak jsem ze syslírny vzala klubíčka,
která mám na tento projekt koupená
No a co zbylo na konci
pouze toto

No co myslíte, že jsem pletla?

Pletla jsem svetr s norským vzorem

No a tady je v celé své kráse.
Díky tomu, že jsem byla doma jsem ho stihla uplést v rekordním čase cca 1 týden.
Jinak bych se s ním pletla měsíc.
No už Vás nebudu napínat.
Tak se pochlubím

Sice jsem tam udělala 2 chybky,
ale to není vůbec vidět.



Návod najdete na stránkách firmy Drops
Vlna Nepal od Dropsu,
velikost S, ale upravená délka trupu a rukávů.
Mám delší trup a ruce, tak proto.
Nesnáším krátké rukávy a nemám ráda, když mě táhne na záda.
jehlice č.4 a č.5
no a upleteno za týden.


V pondělí hned vyzkouším v práci.
Po víkendu je tam vždy chladněji.

No a už mám připravenou vlnu na další projekt.
Zatím neprozradím co to je,
jen nechám nakouknout pod pokličku
Zatím jenom barevná kombinace - vytaženo se syslírny.
Bude to pro tu moji malou Rozárku.
Ještě můžu prozradit, že jsou to zásoby Merina od Vlnapu,
které chci konečně vyplést.
Ale je tam toho ještě dost.
Takže letos budou dětské Vánoční dárky nejspíš čepice a šály.

No a knížka?
Snad už konečně dočtu Yorshirské povídky a už se těším na Zvěrolékaře.


Taky bych chtěla ještě vybrat fotky z fotoaparátu, které bych si ráda nechala vytisknout. Mám jich tam už cca za 2-3 roky a foťák už je plný. Vždy si nechám pár hezkých udělat. Posledně jich bylo cca 300. Letos to nebude o moc méně.

11 komentářů:

  1. Terezko je nádherný a Ty jsi neskutečná! Uplést ho za týden, když Ti nebylo zrovna nejlépe, jsi skvělá a moc Ti sluší! Tady ráno mínus dva, tak myslím že i u nás tam ho ještě užiješ! Opravdu je to krásný kousek! Zdravím a koukám jak Ti narostly vlasy! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo byla to taková moje terapie, abych se doma nezbláznila. Obě děti byli nemocné také. No a svetr šel na velkých jehlicích docela rychle. Vlasy mám takto dlouhé už cca 2 roky, ale doma nosím drdol a v něm mě také ta moje cácorka fotí - je můj dvorní fotograf.

      Vymazat
  2. Stunning sweater, and I loved the James Herriot series!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. I like reading James Herriot. It is funny reading.

      Vymazat
  3. Krása, krása...i barevně moc pěkný...moje učitelko raglánu shora....díky...Hodně zdraví všem. Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač za raglán. Tento je pletený zdola a moje premiéra. Takže to dopadlo docela dobře.
      No a barvičky jsem okopírovala z Dropsu.

      Vymazat
  4. WOW! What a gorgeous job you did on that sweater!!

    OdpovědětVymazat