pondělí 21. prosince 2015

Poslední Vánoční dárky aneb ručně pletené ponožky a návleky na ruce

  
Když jsem byla na podzimní drakiádě,
tak se švagrové líbily moje návleky na ruce - byly kupované.
Koukala na ně a říkala, že by si nějaké takové upletla.
No ale švagrová zas tolik neplete 
a tak Vánoční dárek byl na světě.
Návleky na ruce.
Pleteno na jehlicích č. 4
Merinem od Vlnapu.
Spotřeba klubíčko a kousek.


Může je nosit tak 
nebo ohrnuté tak.


Prostě jak bude chtít.

Druhým dárkem jsou pletené ponožky pro moji mamku.
Hotové byli za víkend.



Pletené moji oblíbenou metodou
obě najednou na jedné kruhové jehlici od špičky.
Použila jsem zbytky vlny z přehozu,
který mamka dostala loni k Vánocům,
alespoň jí to bude ladit.
Tím jsem letos Vánoční dárky dodělala.

Ještě bych ráda sestře upletla ponožky,
aby měla stejné jako ty její dvě cácorky,
ale to až po Vánocích.
Do Štědrého dne to nestihnu.


No a ještě tu mám dvě věci,
se kterými se musím rozloučit.
Čepice mého malého Mišáka.
Pletená cca před 2 roky.
Opravdu je mu už malá.
Tu pošlu dál.
Jenom co mu upletu novou.
Chtěla jsem proužkovou,
ale mladý pán chce jedno barevnou,
tmavě hnědou.

No a čepička mojí malé Rozárky.
Ta už je jí také malá,
pletená taktéž cca před 2 roky.
Tu rozpářu a upletu jinou.
Jakou to je zatím tajemství.


1 komentář: