středa 9. prosince 2015

Moje ponožky a všechny zatím upletené Vánoční ponožky

Tak konečně Vám můžu představit ponožky,
které jsem si upletla pro sebe.
Tím mám hotové skoro všechny Vánoční ponožky.
Jak jinak - jsou pletené ze Sportiva od Vlnapu.
Na jedné kruhové jehlici obě najednou pletené od špičky.
Spotřeba cca 2/3 klubíčka.
Jehlice č.3
No a tady jsou moje a mojí princezničky ponožky.
No a tady máme zatím všechny mnou letos napletené ponožky pro Ježíška.
Proužkové pro neteře.
Ještě bych ráda upletla pro jejich mamku.
Bohužel už došla vlna,
takže budou jinak barevné.
Modro-zeleno-bílé pro moje dva kluky.
Tatínek a Mišák budou spolu hezky ladit.
No a nakonec růžovo-červeno-béžovo-hnědé pro mě a tu moji cácorku.

Socks for me is finished.
Knitted from the tip of the one circular needle both.
And then there are all Christmas socks.
Strip for nieces.
Blue-white-green for my husband and son.
Well, the last for me and my daughter.



Knížka tentokrát němčina pro samouky.
Potřebuji si ji osvěžit.
Je jí třeba v práci a po 7 letech doma je to mazec.
Takže po večerech se pomalu ale jistě prokousávám němčinou.

Now I am studying German.
Every night I study a lesson.

6 komentářů:

  1. The colorwork is so pretty! I rarely adventure to more than one ball of yarn at a time...I love to see what others come up with though. Someday I will jump on board though!

    OdpovědětVymazat
  2. Those socks are wonderful…lucky recipients.

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you. My familly like socks.

    OdpovědětVymazat
  4. Fantastic socks I love them all! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Those are so fun! I love all the stripes!

    OdpovědětVymazat