středa 25. listopadu 2015

Ponožky pro pana Božského aneb YARN ALONG 56

Proč zrovna ponožky pro Pana Božského,
protože každá máme svého pana Božského - tak jako Carrie Bradshaw ve fimu Sex ve městě.
Ponožky jsem doplétala právě při tomto filmu,
který běžel v pátek večer v televizi (bylo to na Nova cinema 13.11).
No a jak už je poslední dobou mým zvykem,
tak nestíhám fotit a v kládat  na blog.

A teď k ponožkám:
Ponožky jsou dalším dárkem k Vánocům,
tentokrát pro mého drahého manžela.
Pletené jak jinak než od špičky obě najednou na jedné kruhové jehlici.
Vlna je Sportivo od Vlnapu,
jehlice č. 3
velikost cca 44
a spotřeba necelé klubíčko a ještě malé zbylo,
tak ještě na jedny dětské ponožky mix ze zbytků.



Jedny dětské už jsou upletené,
pro našeho malého Myšáka,
kluci budou spolu ladit.

Oblíbila jsem si tuto samovzorovací přízi.
Poměr cena a kvalita mi přijde OK.
Až by měla firma Drops akci na Fabel,
tak zkusím i ten.
Ještě jsou i jiné ponožkovky,
ale ty už mi přijdou drahé.
Například Jawoll Magic Dégradé od firmy Lang.

Tato barevná kombinace se mi líbí,
pokud se Vám také líbí,
tak ještě ji nabízí Vlnap na svých stránkách.
Ale nevím jak dlouho,
slyšela jsem, že nebarví ponožkovky stále stejné,
ale nabarví várku, prodá a pak již nebarví.
A zase vyrobí něco nového - jinou barevnou kombinaci.

No a co čtu?
Stále to samé.
Snad se to o Vánocích zlomí,
já budu mít víc času na čtení, pletení a odpočinek.
Takže spíš nečtu než čtu.



Socks for my husband.
This is Chrismas present.

1 komentář:

  1. Krásné barvy. Jaké je název knihy po anglicky- Jesem Dunka, a mowi po Polsku. Cestina je podobně
    Doufám, ze chápete.

    (In english Beautiful colours. What is the name of the book in English. I'm Danish, and know Polish. Czech is a bit like it. I hope you understand.)

    OdpovědětVymazat