středa 16. září 2015

Vlny, vlny všude samé vlny aneb YARN ALONG 47

Takže dnes malinko ze syslírny.
Mám rozděláno několik projektů,
ale není čas je nafotit.
Toto jsem fotila nedávno,
když jsem po třídní schůzce ve škole třídila vlny.
Paní učitelka říkala,
že by byla ráda za každé zbytky.
Pomalu jim dochází.
Tak jsem měla čas,
malá ve škole,
malej ve školce
a já měla dovču kvůli vyzvedávání malé první týden školy.
Takže jsem se pustila do syslírny.
Našla jsem ponožkovku,
spoustu ponožkovky .
Klubíčka jsou od Vlnapu a je to Sportivo.
Kupovaná v akcích nebo se mi prostě líbila.
Pokochejte se se mnou,
už se těším až bude plést ponožky.
Docela mě to chytlo.
Do Vánoc bych chtěla uplést 4 dětské páry a 3 pro dospělé.
Snad to stihnu.
Do modra jsou pro kluky,
červené a růžové pro holky
Ze zelené možná bude šátek - uvidím.



No a v tašce jsou zbytky klubíček,
které poputují do školy na jejich  projekty.
Nezahálím a čtu.
Letos jsem si řekla,
že musím každý den něco přečíst.
Mám plnou knihovnu knih,
které si chci přečíst,
ale ten čas.
Takže čtu,
sice né tolik, kolik bych chtěla,
ale alespoň 2 stránky večer před spaním.
Právě dočítám S Madame Chic doma

a mám už připravenou další rozečtenou knížku.
Tu jsem začala číst před Madame Chic,
ale musela ustoupit, protože nebyla tak zajímavá.
Zatím čtu jen oddychové čtení,
na jiné nemám silu.
Ráda bych si přečetla nějakou klasiku,
ale to není na čtení 2 stránek,
snad za dlouhých zimních večerů.


2 komentáře:

  1. Could not read a word, but the photos are beautiful.
    I love seeing all the pretty yarns.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. Unfortunately I haven't much time to write in English. I am a beginner. My English is not so good.

      Vymazat