středa 2. září 2015

Madame Chic, ponožky pro mamku aneb YARN ALONG 45



Ponožky stále jenom ponožky.
Poslední dobou snad nic jiného nepletu.
Skoro 2 letá odmlka - a to pouze dva páry předtím
a od začátku prázdnin jsem upletla 4 páry
a to mám rozdělané další dva.
Už si pomalu zaslouží svůj vlastní štítek.
Jinak toto jsou ponožky pro moji mamku.
Ponožkovka, ale firma či název vlny nevím.
Původně byla koupená pro Rozárku na čepičku,
ale nikdy nebyla upletena.
Pleteno od špičky obě najednou na jedné kruhové jehlici.
Jehlice č. 3
Je to bílo-fialová nitka s trochou lesku.
No snad se budou mamce líbit.
Bude mít narozeniny,
tak snad ji dárek potěší.
Ještě mám na jehlicích jeden pár pro ni.
No a pak dodělat pro Mišáka
a konečně si dodělám ten můj rest.
Tentokrát nejsou jenom hladce,
ale menší vzoreček.



No a stále čtu Madame Chic doma.
Nestíhám číst.
Práce, užívali jsem poslední teplé dny
a od včerejška máme doma prvňáčka,
takže času asi do budoucna moct nebude.

Takže dodělám resty,
snad dočtu knížku
a vrhnu se na výrobu Vánočních dárků.

Krásný první týden a školáčkům hodně úspěchů ve škole.

1 komentář: