středa 5. srpna 2015

Pletené ponožky a poklady ze syslírny aneb YARN ALONG 43

3x hurá, ponožky pro drahou polovičku jsou konečně hotové.
Sice s malinkým zpožděním,
ale dokončené.

Pletla jsem je od špičky obě najednou na kruhové jehlici.
Pro pletení používám časopis Sabrina speciál ponožky - špičku nahazuji podle Praktické ženy,
zbytek pletu podle Sabriny.
Pleteno na jehlici č.3,
vlna Sportivo od Vlnapu.
Jak už jsem psala,
vytažené ze syslírny.
Ani nevým, proč jsem koupila zrovna tuhle barvu.
Zbyly ještě 2 malá klubíčka - tak prcek bude mít stejné ponožky jako tatínek.
Ponožky pro drahou polovičku jsem naposled pletla 2 roky zpátky.
První byli moc velké,
druhé akorát.
Teď dostane 3 pár a mají jednu chybičku - moc dlouhou patu.
I když jsem pletla podle návodu,
tak je velká.
Příště musím brát na patu menší velikost.
Použila jsem jehlice č.3 - i když popis je pro rozmezí jehlic 2,5-3.
No nevadí - na Vánoce se polepším.



No a teď poklady ze syslírny.
Ponožkovka od Vlnapu - koupena už hodně dávno,
upletena zatím jedna čepička.

No a teď budu plést něco dalšího.
Místo vlny je tam bavlna,
takže není tak teplá.
Co to bude zatím nepovím.

No a druhý poklad je Lace od firmy Drops.

Zatím smotáno pouze 1 přadeno.

Také neprozradím co to bude.
Ale 100% to bude pro mě.

No a čtu stále Madame Chic
Postřehy Jennifer se mi líbí čím dál tím víc
a také zjišťuji, že spoustu věcí dělám stejně.

2 komentáře:

  1. Ta příze od Vlnapu je nádherná!
    Obdivuji tě za ponožky, moc práce, moc tenká příze a sakra malé jehlice..
    Krásný srpen,
    Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, Vlnap má krásné ponožkovy za přijatelnou cenu. Nakupovala bych neustále, ale mám zásobu v syslírně a tak napřed zpracuji a pak koupím nové. Ze silnější by se pletlo rychleji, ale zasa ponožky z klasické vlny nevydrží. Ty poslední má drahá polovička 2 roky a krom malého vyblednutí barev jsou pořad OK. No a to je nešetří. Má dvoje, které tahá od podzimku do jara, nechodí po kobercích v bačkorách a já je peru v pračce z klasickým tmavým prádlem na 40C a stále drží. Takže raději upletu tyhle, na slabých jehlicích než na silnějších a budou hned roztrhané. No a ponožky se pletou docela rychle, když jsou obě najednou. Pokud bych pletla jednu a pak druhou, tak bych to asi nedala.

      Vymazat