pátek 26. června 2015

Šátek Multnomah aneb YARN ALONG 40

Opět z jednodenním zpožděním.
Nestíhám.
No ale co.
Šátek Multnomah je konečně hotový.
Ještě začistit a zítra poputuje k paní ředitelce.
Snad se bude líbit.




Český návod najdete u Vlněných sester zde.
Šátek je pletený ze Sportiva od Vlnapu,
koupeným v akci, vytaženým teď ze syslírny.
Barevnost šátku mě mile překvapila,
už se těším, až si ho také upletu pro sebe.
Ještě jedno klubíčko mi zbylo.
Šátek je malinko pozměnění o proti originálu.
Tělo šátku je větší a krajkový okraj je poloviční.
Spotřeba je 1 klubíčko a pleteno na jehlicích č.3,5


Kniha dnes žádná,
nemám teď moc času na čtení,
ale snad se to z příchodem prázdnin malinko zlepší.
Bude dovolená a já snad konečně začnu číst
a dokončím svoje rozpletené či rozháčkované kostlivce
a začnu pracovat na dárcích k Vánocům a sestře k svátku.

PS: Tak vkládáno až dneska. Ale příspěvek byl napsán již včera. Původně jsem chtěla večer vložit fotky a publikovat, ale člověk míní však to znáte dál.
Snědla jsem včera něco špatného a místo u PC jsem večer trávila úplně někde jinde. Také jsem se moc nevyspala, celou noc mi bolel žaludek. Dneska jsem jak spráskaný pes. Chce se mi spát, ale ještě musím pár věcí udělat než budu moc jít spát. Snad se z toho dneska vyspím, mám stále žaludek jak na vodě. Je to děs. Už nikdy nebudu jíst kupovanou omáčku na těstoviny.
Krásný zbytek večera a hezký začátek prázdnin.

PS: Šátek se paní ředitelce líbil. Říkala malé, že mamince musel dát hodně práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat