pondělí 18. května 2015

Vím, že se to nemá, ale .......

Vím, že se to nemá,
ale musím se Vám pochlubit.
1)
po dlouhé době jsem měla pohodový víkend,
(né že by ostatní víkendy byli špatné, ale tento byl po dlouhé době odpočinkový)
výlet s rodinou, nic nedělání,
neuklízela jsem ( i když bych měla),
ale za to jsem načerpala sílu a hodně jsem si odpočinula
a děti si to moc užili.
2)
malá měla mnou pletený svetřík
byli jsme v jednom nákupním centru a v něm probíhala akce pro děti
kouzelníkův asistent jí svetr pochválil - doslova řekl, že má krásný svetr
potěšilo mě to
přece jenom je to moje práce
a když se líbí, tak jsem na sebe pišna

 3)
nedělám to často, ale dneska jsem na sebe opravdu pišná
jsem tak trochu bláznivá mamka
malý uměl už ve 2,5 letech jezdit bez koleček na malém kole - bylo to kolo po mě takže velikost tak 12
ve sklepě měl kolo po malé vel 16, na kterém už na podzim jezdil, ale s kolečkami
byl ještě malý a nedosáhl na zem
no a dneska se to stalo
vyrostl a dosáhl na zem
sundali jsem kolečka a malej jezdil  jak blázen, smál se a měl obrovskou radost
a já jsem na sebe a hlavně na něj byla pišná
malému jsou 3 roky a necelých 7 měsíců a už jezdí na kole bez postranních koleček
jsou za tím hodiny a hodiny procházek,
ale jsem opravdu pišná, jak mám šikovného kluka

PS: abych nechválila jen malého, tak naše princeznička to měla podobně.
už v necelých 4 letech jezdila na kole bez koleček - možná by jezdila i v 3,5 letech, ale to byla zima

PS: nestíhám teď nic, je krásně a tak odpoledne se snažíme trávit venku
včera jsem koukala na Policii Modrava a záviděla jsem lidem co žijí na Šumavě
je to tam nádherné v každé roční době
občas bych měnila a stěhovala se do chaloupky někde na samotě,
ale .....
je to jen sen

2 komentáře: