úterý 5. května 2015

Prodloužný víkend aneb raglán se pomalu blíží ke konci



Tolik plánů co všechno  udělám o prodlouženém víkendu jsem měla a skutečnost byla daleko jiná.
Ve čtvrtek po příchodu z práce jsem rychle převlékla peřiny a zadělala a upekla chleba.
Dětem velmi chutnal.
Po upečení chleba jsem do trouby dala maso, aby bylo v pátek pěkně měkoučké.
Večer jsem si sedla na chvilku k pleteni.
Myslela jsem, že to stihnu dodělat a tento týden budu mít nový kousek do šatníku a zatím jsem celý víkend dělala s drahou polovičkou dělala nový šatník.
No co naplat.
Ale alespoň máme hotovo a pletení se budu snad věnovat tento víkend.
Jinak jsem začala pomalu dokončovat svůj velký projekt.
Neuzavírám klasicky, ale použila jsem šité ukončení podle Elizabeth Zimmerman
Jde to velmi pomalu, ale výsledek bude stát za to.
Krásný zbytek krátkého týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat