středa 27. května 2015

Book and crochet - YARN ALONG 38

Sedí na mě písnička z Včelích medvídků
Přátelé – chvátám, chvátám, nemám chvíli klid. Já tam, já tam dávno už měl být. Ne, ne, ne nesnídám, nesvačím, nestihnu to nestačím. Promiňte vážení, mám veliké zpoždění.

Prostě jsem stále v jednom kole.
Na koníčky je čím dál tím méně času.
Na chalupě jsem dodělala pár čtverečků

Co myslíte, že to bude až to bude?
Bude to dárek pro mou sestru asi od Ježíška.

Na projetu pro mě jsem nedělala vůbec.
 A jak by se teď hodil.
Doufám, že ho stihnu dodělat co nejdřív,
abych ho ještě užila a nemusela čekat na podzim.
Už se těším, až Vám prozradím co to bude.
Zatím je to tajemství.

Čtení také zanedbávám.
Jediné co čtu jsou knížky dětem před spaní.
Stále čteme 365 mini pohádek do postýlky,
dočítáme Cipíska od Václava Čtvrtka

Ještě že jsou ty pohádky tak krátké,
možná by mohli být o kousek delší.

No ale to bychom zase nečetli večer pohádkové knížky dvě.
Teď přemýšlím co budeme číst po Cipískovi.

Malé nechce číst další díl Manku, ale možná že ji ukecám.
Zavedla jsem takovou tradici,
koupit dětem alespoň jednu knížku k Vánocům.
Nemáte nějaké tipy na hezké knížky?
Malá bude chodit od záři do školy a tak bych docela ráda koupila knížku jenom a jenom pro ni.
Nevíte o nějaké pěkné knížce pro prvňáčka?

6 komentářů:

  1. Beautiful blue color! Your crocheting is so pretty, even though I don't know what you're making. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lisa thank you, it will crochet handbag for my sister.

      Vymazat
  2. tu písničku ze včelích medvídků si s dovolením adoptuji také :)
    pro prvňáčka je skvělá knížka Teta to plete a ještě jsem slyšela chválu na knížku O líné babičce a k tomu i O nevydařeném dědečkovi

    k mým oblíbeným patřily Děti z Bullerbynu a O Makové Panence

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko dík za tip na knížky pro prvňáčka.
      Děti z Bullerbynu bychom mohli číst, úplně jsem na ně zapomněla. Dětem by se mohli líbit.

      Vymazat
  3. My máme taky budoucího prvňáčka, knížky má po nás i dostává nové. Je to kluk, takže asi moc neporadím, baví ho všechno přes encyklopedie po klasické knížky jako je Pipi Dlouhá punčocha, Dědečku, vyprávěj, Honzíkova cesta :o) knížky od Čapka, Nepila, ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je u nás podobné. Malá má hodně knížek po mě a nějaké kupuji, ale přijde mi, že vycházejí poslední dobou knížky, co máme doma po mě.
      S výběrem knížky na večerní čtení je to trochu složitější. Musí se líbít jak malé tak i malému. Občas je to dost složité trefit se oběma do vkusu.
      Pipi Dlouhou punčochu i Honzíkovo cestu má po mě. Tak to by mohla potom číst. Budu muset pomalu začít obcházet knihkupectví a vybrat nějakou knížku na Vánoce.

      Vymazat