středa 22. dubna 2015

Dnes kosmetická

Dnes trošku netradičně.
Žádné pletení nebo háčkování,
žádná zahrádka,
dneska jedna z koupelny - tedy lépe řečeno jedna kosmetická.

Za prvé bych Vám ráda představila svoji pleťovou kosmetiku.
Už od puberty mě trápí akné. Pro náctiletou holku je to děs, ale většinou se pleť časem srovná. Já mám nedostatky stále. Už jsem toho vyzkoušela a nic mi nepomáhalo.Od  Aknekoloru až poVichy. Vichy mi nějaký čas pomáhalo, ale to je děsně návykové. Používala jsem ho 5 let. Před 2 roky jsem si řekla, že by to chtělo změnu a tak jsem začala experimentovat.
Většinou to nedopadlo dobře. Koupila jsem si krém, natírala a nic. Vyzkoušela jsem Biodermu, Yves Rocher a nakonec jsem na rok zakotvila u Manufaktury. Jako noční jsem používala z mrtvého moře  a jako denní krém jejich klasický denní krém. Nebyl špatný, ale zase žádné zázraky. No a ke všemu se mi začaly rozšiřovat póry na nose. Možná to znáte. Tak jsem na radu prodavačky koupila Ryor. No a to byla velká, ale velká chyba. Pleť mě dokonale vysušil a já po čase vypadala jak stařena. Pleť jsem měla samou vrásku. Poté mi kamarádka doporučila Avene. To používám do teď, pleť se zlepšila. Používala  jsem jen denní krém a na noc nic, ale něco to chtělo a tak jsem zašla do lékárny a tam jsem objevila značku NUXE - lékárnice - ochotná slečna- mi doporučila NUXE noční krém - je to regenerační krém proti stárnutí pleti.
No a dostala jsem vzoreček  jejich suchého oleje. Okamžitě jsem se do něj zamilovala. Mám smíšenou pleť se sklonem k akné, ale tento olej je úžasný. Krásně voní a obličej je jako znovuzrozeny. Dále jsem si koupila DD krém - nemám vyzkoušeno. Dodělávám BB krém a Make-up od Yves  Rocher a Clinique. Ten Clinique mi moc nevyhovuje. Nějak mi vysušuje pokožku.

Za druhé bych Vám představila laky od Avone a moje zkušenosti s nimi
Na podzim mi kamarádka vychvalovala Gelové  laky od Avonu. Dříve chodila na gelové nehty, ale nějak se jí nechtělo trávit 2-3 hodiny na jejich úpravě a tak tam přestala chodit a o prázdninách si pořídila tyto laky.
Říkala, jak jsou  super, jak dlouho vydrží.Tak jsem si je v akci koupila. No a moje postřehy.
Lak opravdu krásně drží celý týden. Když jsou nehty nalakované, tak jsou krásně pevné. No prostě nádhera. Používala jsem je 2 měsíce střídavě z bezbarvým lakem a minulý týden jsem zjistila, že mým nehtům tyto laky vůbec nevyhovují. Začali se mi třepit.
Takže jsem je zatím přestala lakovat.
A co Vy? Jaké máte zkušenosti s těmito laky na nehty.

No a teď jedno velké zklamání.
Už  pár let používám kuličku od Yves Rocher. Dříve to byl deodorant - bez alkoholu, hliníkových solí a parabenů. Jaké bylo moje zklamání, když jsem si nedávno jeden koupila. Koukala jsem, že změnili obal a připsali tam 24H. Nějak jsem se zapomněla kouknout na složení. Ani ve snu mě nenapadlo, že z deodorantu udělali Antiperspirant, který obsahuje hliníkové soly. Jsem docela zklamaná, protože jsem měla ráda jeho vůni, která osvěžila a deodorant se osvědčil.
Takže milá kulička putovala do koše na odpadky. A já teď hledám adekvátní náhradu. Blíží se léto a já potřebuji něco voňavého bez hliníkových solí  a parabenů.
Nemáte nějaký tip.

Krásný zbytek týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat