pondělí 16. března 2015

Pletený termoobal na lahev či dětské pítko

Neustále řeším pítka pro děti do školky a pak také do školy.
Jaké koupit, aby bylo nezávadné, dobře se udržovalo, neteklo
a hlavně aby ho děti bez problémů otevřeli.
Vyzkoušela jsem jich několik - zdravá lahev, lahve firmy Sigg a další.
Zatím mezi favority patří pítko Avent a toto z Tescomy.
I když na dovolené se tak nějak německé děti těm mím posmívali,
že mají dětské lahvičky.
No ale pro mě je důležitější to,
aby děti měli zdravé lahvičky a otevřeli sami a pítko jim neteklo.
Můžu používat klasické petky,
ale ty nejsou podle mě až tak zdravé,
ale hlavně nepatří mezi nejlevnější.
No ale to jsem trošku odbočila od tématu.
Takže děti jedou ze školkou na výlet
a berou si sebou pití.
Nechci aby měli pití studené
a tak jsem myslela, že jim koupím novou termosku od Tescomy.
Cena je dost vysoká.
Původní termoobaly na pítka z neoprenu se rozpadly
a tak jsem dostala nápad.
Co tahle termoobal z vlny.
V Anglii používají na konvice pletené obaly
a tak jsem se rozhodla to vyzkoušet.
Vlna dvojitě Baby od Vlnapu.
Dno háčkované a tělo pletené.
Modré pro kluka
 a červené pro holku
Na pítkách vypadají dobře.
Posuďte sami.

Teď už jenom vyzkoušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat