středa 18. března 2015

Dámský raglánový svetr pletený shora, knížka aneb YARN ALONG 34

Tak svetr je už konečně hotový.
Je to raglán pletený shora.
Obecný návod naleznete zde
Miluji tento typ svetru
a konečně ho mám i já.
Původně jsem chtěla svetr do pasu,
ale vznikl maxi svetr.
Pleteno z Merina od Vlnapu,
jehlice č. 4
velikost S-M
spotřeba 14 klubíček.
No a co čtu.
Konečně se můžu začíst do knížky od Ježíška.
No a jak vlastně budu svetr nosit
co myslíte?
Budu ho nosit celý pletený obrace?

Nebo ho budu nosit celý pletený hladce?

Takže ani jedno
ani druhé.
Svetr vypadá takto.
Krásný copánek uprostřed.





2 komentáře:

  1. Ten je krásný, i copánek i svetr, jsi neskutečně rychlá a šikovná! Raglán ještě neumím, ale zanedlouho...ještě asi dvacet řad a budu s ním bojovat, odspodu. A pak někdy jistě zkusím tento, podle Tvého návodu. A měla jsi pravdu, s těma jehlicema to jde jedna básen, navíc se tak krásně lesknou a vůbec, dřevo miluji a tohle má nádhernou kresbu na jehlicích. Moc zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo jak se to vezme. Kdybych to brala od doby, kdy jsem si koupila vlnu, tak jsem hrozně pomalá. Měla jsem ji doma asi 2 možná 3 roky. Když to vezmu od nahození tak mě docela překvapilo jak jsem ho rychle zvládla a to jsem nastoupila po mateřské do práce a času na tvoření je teď opravdu málo.
      Jinak raglán od shora je opravdu lehký. Uvidíš, že až si ho jednou vyzkoušíš, tak nebudeš chtít plést jiný.

      Vymazat