středa 5. listopadu 2014

YARN ALONG 21

Včera jsme dočetli knížku Pohádkový dědeček
a dneska začneme číst knížku Rumcajs od Václava Čtvrtka.
Děti si ji  vybrali.
Tak snad se jim bude líbit.
Miluji večerní čtení dětem v postýlkách.
Oni ho mají také rádi.
Jak se vše opakuje.
Mě četli rodiče a teď čtu já.
Svoje knížky zanedbávám.
Ale na druhou stranu se díky dětským knížkám vracím v čase.
Čteme knížky po mě ze sestrou, ale i nové.
Některé pohádkové knížky čtu prvně.
Když jsem byla dítě,
tak jsem některé knížky nečetla ale četla je sestra.
Tak se k nim oklikou vracím.
No a snad dneska dokončím další část dárku pro sestru k Vánocům.
Už jenom pár řad a bude hotovo a já se budu moc vrhnou na další část.
Ještě mám toho tolik v plánu a času je málo.




1 komentář:

  1. ♥ Rumcajs! Ja jsem ho posluhala na kasetach po nemecky :-) Hezky pozdrav,

    Caroline

    OdpovědětVymazat